تکریم و معارفه فرمانده ناحیه کوهرنگ

تکریم و معارفه فرمانده ناحیه عشایری کوهرنگ

تکریم و معارفه فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج عشایری شهرستان کوهرنگ برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۴۴۵۵
|
۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری از کوهرنگ؛ آیین تکریم و معارفه فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج عشایری شهرستان کوهرنگ با حضور فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) استان چهارمحال و بختیاری در مکان حسینیه محمد رسول الله (صلی  الله علیه و آله و سلم) شهر چلگرد برگزار شد .

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) گفت: سپاه و بسیج خادم مردم برای مردم و از مردم است ، در کنار مردم در هر جا و مکانی که نیاز باشد حضور پیدا میکنیم و با همت و تلاش خود مردم مشکلات و موانع موجود را رفع و به حفظ اتحاد و انسجام ملی کمک می کنیم .

سردار علی محمد اکبری ضمن اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری که بسیج پاره تن مردم است اظهار داشت: توان و قدرت سپاه و بسیج هم از پشتوانه مردم است ما با شهداء پیمان بستیم که در این راه مستدام باشیم و در کنار مردم تا آخرین نفس در راه رسیدن به آرمان های بلند انقلاب اسلامی ایران تلاش کنیم .

وی در ادامه سخنان خود افزود: یکی از مولفه های قدرت ، مردم سالاری دینی است که انتخابات نمونه بارز ، و مظهر  اقتدار و انسجام ملی کشور است،  مشارکت از دیدگاه بسیج مشارکت همگانی است و بصیرت افزایی، امید آفرینی، آینده نگری شاخصه اصلی این حرکت ملی است.

سردار اکبری در این پایان این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات چندین ساله سرهنگ پاسدار عزیز موسایی در این ناحیه ، سرگرد پاسدار حسین قلی بدری را به عنوان فرمانده جدید این ناحیه منصوب کردند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار