در بازدید فرمانده بسیج کاشمر از مؤسسه موج مطرح شد؛

تولیدات رسانه‌ایی سالگرد شهادت سردار دلها در دست اقدام است/ سپاه کاشمر و مؤسسه موج تعامل لازم را دارند

فرمانده ناحیه بسیج کاشمر با حضور در مؤسسه موج، از آخرین برنامه‌های این مؤسسه در خصوص سالگرد شهادت سردار دلها اطلاع یافت و آمادگی سپاه شهرستان را جهت معرفی شهدا با شیوه‌های نوین رسانه‌ایی اعلام کرد.
کد خبر: ۹۵۶۴۴۱۳
|
۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از کاشمر؛ سرهنگ پاسدار حسین دهقانی، با حضور در مؤسسه موج، از آخرین برنامه های این مؤسسه در خصوص سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اطلاع یافت و در جریان دستاوردها و تولیدات رسانه‌ای آنها قرار گرفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر در این نشست صمیمی بر لزوم افزایش تولیدات دیجیتال و رسانه‌ای در خصوص معرفی شهدای محور مقاومت و همچنین ایثارگری‌های گمنام این عزیزان تأکید کرد و گفت: سپاه کاشمر آمادگی دارد جهت معرفی شهدای شهرستان با شیوه‌های نوین همکاری و تعامل لازم را با مؤسسه موج در خصوص انجام تولیدات رسانه‌ایی داشته باشد.

در ادامه جعفری ترشیزی، مدیر مؤسسه موج ضمن تقدیر از زحمات و همراهی پرسنل سپاه ناحیه کاشمر با این مجموعه گفت: از ابتدای فعالیت مؤسسه موج در شهرستان کاشمر همواره مجموعه سپاه در برنامه های گوناگون همراه ما بوده و هیچگاه کوتاهی نکرده، سپاه  دوست روزهای بحرانی ما است که همیشه بی‌توقع در مشکلات متفاوت دستگیر ما بوده تا بتوانیم با مدیریت بحران‌ها در زمینه‌های کاری، خدمات مطلوب‌تری به همشهریان عزیز ارائه دهیم.

مدیر مؤسسه موج یادآور شد: تعامل مجموعه سپاه در خصوص تولیدات رسانه‌ای بسیار قابل تقدیر است و با همکاری برخی نهادها آماده افزایش تولیدات دیجیتال هستیم.

در پایان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر در یادداشتی در قاب ماندگار مؤسسه موج نوشت: «خداوندا توفیق خدمت بی‌منت برای بندگانت را به ما عطا فرما و ما را با شهادت در راه خودت قطعه قطعه بپذیر»

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار