نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با سه خانواده شهید حمله تروریستی به مقرر انتظامی در راسک دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۵۶۴۳۶۲
|
۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج زاهدان، ظهر امروز مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان به همراه نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با حضور در منازل شهیدان مسلم شجاعیان، پوریا شیخ و محمدحسن براهویی با خانواده این شهیدان دیدار و همدردی کردند.

ناظری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان ضمن تسلیت شهادت این سبز پوشان و مدافعان امنیت که با رشادت و ازخودگذشتگی در مقابل تروریست‌های کوردل و قسم خورده‌ ملت ایران ایستادند و از کیان وطن دفاع کردندگفت: نیروهای ناجا چشمان بیداری هستند که شبانه روز از نماد حاکمیت ملی این کشور یعنی سرزمین پهناور آن مراقبت و محافظت می‌کنند تا ایرانیان بتوانندمعنای واقعی امنیت را دریابند.

نماینده مردم شهرستان زاهدان و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، ضمن دلجویی و همدردی با خانواده این شهیدان که در راه دفاع از میهن اسلامی به شهادت رسیدند اظهار داشت: همه ما مدیون خون شهدای عزیزمان هستیم که همه هستی و حیات خود را در راه اسلام، ولایت و عزت کشور عزیزمان فدا کردند و امروز وظیفه داریم راه و آرمانهای آنان را با قدرت ادامه دهیم.

فدا حسین مالکی در ادامه افزود: تروریست های گروهک جیش العدل که به فرمان تروریست‌های جهانی اقدام به شهادت جوانان این مرز و بوم کردند بدانند که دیگر آرامش نخواهند داشت و هرگز نمی‌توانند از دست رزمندگان ما فرار کنند.

شهیدان مسلم شجاعیان، پوریا شیخ و محمد حسن براهویی از پرسنل خدوم و زحمت کش فراجا بودند که در بامداد ۲۳ آذرماه ۱۴۰۲ پی حمله گروهک تروریستی جیش الظلم به مقر انتظامی راسک در استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسیدند و در گلزار شهدای شهرستان زاهدان آرام گرفتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار