در دومین شب از عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها مراسم سوگواری در حسینیه گلزار شهدای اشکفتک برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۳۷۴۷
|
۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت‌الاسلام ناصری، سرور بانوان دو عالم، حضرت صدیقه طاهره، زهرای مرضیّه، عطای خدای رحمان، کوثر پرثمر قرآن و همتای امیر مؤمنان است؛ آن حضرت در بیستم جمادی الثانی سال پنجم بعثت، در مکه پا به عرصه گیتی نهاد و در دوران حضور پدرش در مکه، سختی های آن بزرگوار را در راه تبلیغ دین مبین اسلام دید و خود نیز سه سال از کودکی را در شرایط جانکاه و طاقت فرسای شعب ابی طالب گذراند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درناجیه مقاومت بسیج سپاه فارسان،  در خصوص نقش برپایی جلسات عزاداری شهادت صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهراسلام الله علیها در جامعه اشاره کرد و گفت: ترویج فرهنگ فاطمی عزت آفرین و دشمن شمن است.

وی، در ادامه به عملیات طوفان الاقصی اشاره و از پایداری و حماسه مردم غزه تحلیل کرد و افزود: ثمره برپایی اینگونه جلسات عزاداری و بصیرت افزایی خلق حماسه های ماندگار در جهان می شود.

این مراسم با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا آغاز ودر ادامه حدیث کساء قرائت شد و پس از آن

مسئول هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک، در حاشیه این مراسم معنوی با تسلیت ایام فاطمیه گفت: مراسم عزاداری شهادت مظلومانه کوثر قرآن در محضر شهدای اشکفتک از روز پنجشنبه 23 تا 25 آذر ماه همزمان با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در حسینیه گلزار شهدای اشکفتک برگزار می شود.

یوسف سلیمانی منفرد افزود: این مراسم معنوی با حضور پر شور همشهریان عزیز برگزار و حضار پس از اقامه نماز جماعت، تلاوت آیات نورانی قرآن مجید، قرائت حدیث شریف کسا، مداحی و روضه خوانی مداحان اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام برگزار می شود و از عزاداران فاطمی با کیک و چای پذیرایی شد و در این سه شب مهمان سفره با برکت صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و شهدا گرانقدر می‌باشند.

یادگار سالهای دفاع مقدس، به حماسه آفرینی رزمندگان جبهه مقاومت اشاره کرد و افزود: در این مراسم معنوی به یاد شهدای مردم مظلوم و مقتدر غزه سوگواره یاس های غزه، بزرگداشت شهدای مظلوم زن و کودک غزه، شرکت کنندگان در با روشن کردن شمع به عزادراری می پردازند.

ارسال نظرات