خبرهای داغ:
فیروزبخت خبر داد

بهره‌برداری از ۲ حلقه چاه آب شرب در روستای چشمه علی

همدان-بخشدار پیرسلمان از افتتاح و بهره‌برداری از دو حلقه چاه آب شرب در روستای چشمه علی از توابع دهستان کلیایی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۳۳۸۹
|
۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶

محمود فیروزبخت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار کرد: پس از پیگیری‌های به عمل آمده در ادامه روند انجام پروژه‌های عمرانی در سطح این بخش و با استفاده از پیمانکاران بومی شهرستان سرانجام در راستای رفع مشکلات آب شرب روستای غیر تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب، پروژه روستای چشمه علی از توابع بخش پیرسلمان به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: عملیات اجرایی پروژه این روستا با جمعیتی بالغ بر ۱۱۰ نفر مشتمل بر ۳۵ خانوار که از سال‌های گذشته باقیمانده بود با اجرای طرح آبرسانی به روستا شامل حفر دو حلقه چاه آب شرب و اجرای ۴۰۰ متر شبکه خط انتقال آب تا مخزن، تهیه شناور، تجهیزات، خط انتقال برق و... با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان به اتمام رسید و افتتاح شد.

بخشدار پیرسلمان تصریح کرد: پس از سال‌های طولانی می‌توان از اقدامات و خدمات مهم زیرساختی که در روستای چشمه علی از توابع دهستان کلیایی صورت گرفته است به آسفالت راه ارتباطی روستای چشمه علی در سال جاری به طول ۳/۵ کیلومتر اشاره کرد که سال‌ها مورد مطالبه اهالی بوده است.

وی ادامه داد: تامین آب شرب روستا، استقرار ماشین آلات سنگین بنیاد مسکن برای اولین بار و آغاز عملیات بهسازی و تامین اعتبار لازم از محل اعتبارات ۱۴۰۲ و اجرا در سال ۱۴۰۳، نصب مدرترین ایستگاه BTS  تلفن همراه به نام سایت چشمه علی با پوشش ۱۴ روستای دهستان کلیایی و افتتاح توسط وزیر وقت ارتباطات به صورت بر خط و... نیز از دیگر اقدامات اجرایی در این روستا است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات