خبرهای داغ:
سردار علی ملک شاهکوهی گفت: امروز رسانه در جهان فراگیر شده و اگر امروز حماسه طوفان الاقصی و صحنه جنایات رژیم صهیونیستی در جهان دیده می شود به واسطه رسانه است 
کد خبر: ۹۵۶۳۰۴۴
|
۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲

نقش کلیدی رسانه در امیدآفرینی و جهاد تبیین بر کسی پوشیده نیست

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سرتیپ دوم پاسدار علی ملک شاهکوهی ؛ فرمانده سپاه نینوا در آییین رویداد جام رسانه ای امید گفت : همه ما نسبت به نقش رسانه ، اهمیت و جایگاه آن مطلع هستیم و بر کسی پوشیده نیست که اگر نسبت به امیدآفرینی و جهاد تبیین در فضای مجازی بی تفاوت باشیم ، دشمن برای ایجاد یاس و ناامیدی تلاش خواهد کرد.

وی گفت : امروز رسانه در جهان فراگیر شده و اگر امروز حماسه طوفان الاقصی و صحنه جنایات رژیم صهیونیستی در جهان دیده می شود به واسطه رسانه است.

فرمانده سپاه نینوا با اشاره به اغتشاشات سال گذشته گفت : در فتنه سال گذشته دشمن به واسطه تغییر واقعیت ها و اشتباه جلوه دادن حقایق سعی در ایجاد خلل در امنیت و آرامش مردم داشت و اگر فعالیت تبیینی اصحاب رسانه و فعالین فضای مجازی استان نبود شاید گلستان نیز آبستن حوادث می‌شد اما با فعالیت حرفه ای اصحاب رسانه آرام ترین استان کشور بودیم.

 ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان با اشاره به دستاورد های انقلاب اسلامی در طول چهار دهه گذشته بیان کرد : خدمات نظام و انقلاب به مردم قابل شمارش نیست و همین احیای خلیج گرگان آخرین آن است که به همت جهادگران قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) سپاه با حمایت دولت انقلابی انجام شد.

وی گفت : هیچ کس منکر مشکلات موجود در جامعه نیست اما اگر بخواهیم جانب انصاف را رعایت کنیم به یقین میرسیم خدمات انقلاب و نظام بسیار بیشتر از آن است که بخواهیم مدام عیب گویی کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها