رئیس‌کل جمعیت هلال‌احمر گفت: الگوی داوطلبان هلال‌احمر، خانواده‌های شهدا، جانبازان و رزمندگان هستند و در این راستا حرکت می‌کنند.
کد خبر: ۹۵۶۲۹۹۶
|
۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، پیرحسین کولیوند روز سه‌شنبه ۲۱ آذرماه در همایش روز جهانی داوطلبان جمعیت هلال‌احمر و اهدای ۷۶ سری جهیزیه به نوعروسان داوطلب استان ایلام، گفت: در طول دفاع مقدس، بهترین و شجاع‌ترین مرزداران، مردم ایلام بودند و شهدای زیادی تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کردند.

 

رئیس‌کل جمعیت هلال‌احمر با بیان این‌که مردم ایلام نماد مقاومت را به ارث برده و بارها عشق و پایبندی خود را به‌نظام اسلامی اثبات کرده‌اند، افزود: ایلامیان در دوران هشت سال دفاع مقدس، نماد مقاومت بودند و اکنون خادمان اباعبدالله الحسین (ع) هستند و خادمی زوار اربعین پس از دفاع مقدس، دومین مدال افتخاری است که بر گردن مردم این دیار آویخته شده است. 

 

 کولیوند ادامه داد: در طول سال و در ایام اربعین حسینی، زوار زیادی مرز مهران را برای تردد انتخاب می‌کنند و این مرهون تلاش و فداکاری شما برای تکمیل زیرساخت‌های این حوزه است.

 

 وی با قدردانی از تلاش مسئولان استانی برای پیشبرد برنامه‌ها، گفت: سال‌هاست که افتخار آشنایی با دکتر بهرام‌نیا دارم، استاندار ایلام سوابق درخشانی در امور اجرایی کشور، مجلس و تاریخ انقلاب اسلامی دارد.

 

 رئیس‌کل جمعیت هلال‌احمر کشور با اشاره به تکمیل زیرساخت‌ها در استان ایلام به‌ویژه زیرساخت‌های حوزهٔ اربعین، یادآور شد: استاندار ایلام و سایر مسئولین در اربعین به‌خوبی پای‌کار آمدند و این سعادت بزرگ یعنی خادمی زوار نصیب آن‌ها شد.

 

 وی عنوان کرد: استاندار ایلام عملاً و به‌صورت جهادی در میدان است و کارهای او دیده می‌شود که مصداق این اقدامات در اربعین بود.

 

 رئیس‌کل جمعیت هلال‌احمر کشور بیان داشت: شخصاً مجاهدت‌ها و فداکاری‌ها، کارها و عملکردهای خوب استاندار ایلام و تقدیر مسئولین کشور را از ایشان دیده‌ام و مشاهده می‌کنم که با ارتباطات گسترده‌ای که دارد از هر فرصت، جلسه و دیداری برای جذب منابع و امکانات در راستای توسعهٔ استان در بخش‌های مختلف بهره می‌گیرد و این عملکرد و شایستگی شما مردم خوب است که در کنار این مدیران خوب هستید.

 

 کولیوند اضافه کرد: در ایام اربعین حسینی، نیروهای کشوری و لشکری با همهٔ توان پای‌کار خدمت‌رسانی به مردم و زوار آمدند و این یک سعادت بزرگ است که نصیب هر کسی نخواهد شد.

 

 رئیس‌کل جمعیت هلال‌احمر کشور عنوان کرد: کارهای بزرگی در این استان انجام و یا در حال انجام است و همهٔ تلاش خود را به کار گرفتم که با تمام توان به مردم این استان بیشتر خدمت کنم.

 

 وی اضافه کرد: نیروهای داوطلب و جمعیت هلال‌احمر کارهای حسنه و نیکو انجام می‌دهند و با تمام وجود و خالصانه، پای خدمت‌رسانی به مردم هستند و این اقدامات و خدمات خالصانه، با شتاب در استان ایلام دیده می‌شود.

 

 رئیس‌کل جمعیت هلال‌احمر کشور عنوان کرد: در جمعیت هلال‌احمر بر اساس بیانیهٔ گام دوم انقلاب، برنامه‌ریزی امورات و فعالیت‌ها را پیش خواهیم برد و توسعه می‌دهیم و در این راستا از همهٔ ظرفیت‌ها نیز استفاده می‌کنیم.

وی اعلام کرد: در جریان زلزلهٔ سال گذشته در کشور ترکیه و در میان حدود ۱۰۰ جمعیت هلال‌احمر و صلیب سرخ، عالی‌ترین نشان صلیب سرخ جهانی، به جمعیت هلال‌احمر ایران رسید که این افتخار بزرگی برای ما محسوب می‌شود و نشانگر کار خالصانه است.

 

 کولیوند با اشاره به اقدامات خداپسندانه در کمک به مردم مظلوم غزه، گفت: بیش از ۱۰ هزار تن اقلام امدادی با کمک مردم جمع‌آوری شده است و مکاتبه شده است که بیمارستان سیار با ۱۰۰ تخت دایر شود و یا این‌که تعدادی از مجروحین غزه جهت مداوا پذیرفته شوند. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار