امام‌جمعه ایلام:

زوج‌های جوان باید ارزش ازدواج و دستیابی به زندگی شیرین را بدانند

امام‌جمعه ایلام گفت: زوج‌های جوان باید ارزش ازدواج و دستیابی به زندگی شیرین را بدانند تا بتوانند به سعادت دنیا و آخرت برسند.
کد خبر: ۹۵۶۷۲۴۲
|
۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام اله نور کریمی تبار روز دوشنبه در آیین اهدای 313 جهیزیه به زوج های جوان در ایلام گفت: ازدواج یکی از بهترین عبادت ها و از نشانه های خداست تا انسان به آرامش دست پیدا کند، ، همچنین زوج های جوان باید ارزش ازدواج و دست یابی به زندگی شیرین را بدانند تا بتوانند به سعادت دنیا و آخرت برسند.

 

امام‌جمعه ایلام گفت: زوج‌های جوان در رسیدن سعادت دنیا و آخرت به هم کمک کنند نماز اول وقت، احترام داشتن همدیگر و همچنین در زندگی باید گذشت داشته باشیم تا شیرینی زندگی را احساس کنیم.

 

کریمی تبار گفت: وقتی انسان‌ها در کنار همدیگر می‌خواهند زندگی کنند باید قانون در کنار هم بودن را به آن آگاه باشند؛ الگوی ما حضرت زهرا (س) است که بهترین خانواده تشکیل شد و بهترین انسان‌ها را تربیت کرد.

 

وی بیان داشت: اگر در جامعه طلاق بالا رفته به‌خاطر این است که برخی زوج‌ها خدا را فراموش کرده و ارزش‌های مادی را اولویت قرار داده‌اند و لذت در کنار همدیگر را فراموش کرده‌اند؛ همچنین زوجین نسبت هم دیگر ابراز احساسات کمتری دارند.

 

امام‌جمعه ایلام گفت: امروز باهمت سپاه جهیزیه برای زوج‌های جوان تهیه شده تا زندگی شیرینی داشته باشند؛ زوجین باید در زندگی قناعت داشته باشند تا بتوانند مسائل مالی را حل نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار