ششمین رزمایش مشترک و متمرکز جهادی قرارگاه شهید اسداللهی سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ آغاز شد.
کد خبر: ۹۵۶۲۹۹۳
|
۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ سردار محمود توکلی جانشین فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ در ششمین رزمایش مشترک جهادی قرارگاه شهید اسداللهی سپاه تهران بزرگ که در ورزشگاه شهید هرندی تهران برگزار شد، گفت: هدف همه انبیاء الهی، اصلاح امور بوده که این امر عرصه‌های گوناگونی دارد که یکی از این عرصه‌ها امورات عمرانی و آبادانی است.

جانشین فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ افزود: اصلاح و عمرانی آنقدر مهم است که چندین مرتبه در قرآن کریم تاکید شده و این امر بسیار مهم که مورد رضایت خداوند متعال قرار گرفته، بسیار ارزشمند است و این اقدام مبارک که توفیقی است از سوی خداوند، باید به نحو شایسته اقداماتی برای افراد انجام داد.

 

برپایی ششمین رزمایش قرارگاه شهید اسدالهی در محله هرندی تهران  
 

وی اظهار کرد: طرح رزمایش مشترک جهادی قرارگاه شهید اسداللهی سپاه تهران بزرگ در محلات آسیب‌پذیر آغاز شد و کار‌ها بر اساس تکالیف و وظایف جلو خواهد رفت تا مردم احساس کنند که کار‌های خوبی انجام شده است.

وی افزود: واگذاری امکانات سالن ورزشی، توزیع لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان محروم و همچنین اهدای جهیزیه و بسته‌های معیشتی برای خانواده محروم، اجرای برنامه‌های مختلف درمانی برای شهروندان و... از مهمترین برنامه‌ها در این رزمایش است.

سردار توکلی یادآور شد: این رزمایش با نام و رمز حضرت فاطمه زهرا(س) در محله هرندی آغاز شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار