مانور لحظه صفر به منظور ارزیابی میزان آمادگی و سرعت عمل دستگاه های عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان فراهان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۲۸۶۸
|
۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸

به گزارش خبرگزاری استان مرکزی از فراهان؛ مانور لحظه صفر به منظور ارزیابی میزان آمادگی و سرعت عمل دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان فراهان برگزار شد.

ابوالقاسم آقاریارتی فرماندار فراهان گفت: پاسخگويى مناسب و شایسته به بحران‌ها و حوادث، زمانى ممکن است که از قبل آمادگى لازم براى رويارويى و مواجه با آن صورت گرفته باشد.
 وی افزود: در راستای کاهش تلفات، خسارات و ارتقای میزان آمادگی نیروهای امدادی برگزاری «مانور لحظه صفر»  و ارزیابی عملکرد اعضای مدیریت بحران یکی از الگوهای موفق است؛ نقاط قوت وضعف، توانمندی‌ها وکاستی‌ها مورد بررسی کارشناسان قرار گرفته و در برنامه ریزی‌های بعدی حتما رفع ضعف‌ها و کاستی‌ها و بهره گیری بهتر و بیشتر از قوت‌ها و توانمندی‌ها در دستور کار قرار خواهد گرفت.
آقازیارتی با تقدیر از دستگاه‌های حاضر در این مانور و تشکر از نیروهای امدادی و خدماتی تاکید کرد: تمامی مراحل از قبيل زمان حضور، تعداد عوامل، تعداد خودروها و تجهیزات عملیاتی به کار گرفته شده ثبت و مورد ارزیابی قرار گرفت.

گفتنی است در ابتدای این مانور اعضای شورای هماهنگی و ستاد مدیریت بحران شهرستان فراهان در جلسه‌ای که در محل فرمانداری برگزار شد، حضور یافتند و تجهیزات امدادی و عملیاتی ظرف مدت ۱۰ دقیقه پس از اعلام فراخوان در محل کانون زلزله شبیه‌سازی شده حاضر شدند.

ارسال نظرات