خبرهای داغ:
دیناروند خبر داد

برگزاری مانور ترکیبی دفاع از نیروگاه شهید مفتح همدان+تصاویر

همدان- مدیرعامل نیروگاه شهید مفتح از برگزاری مانور ترکیبی دفاع از نیروگاه با هدف افزایش تاب آوری در برابر حوادث تروریستی  خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۲۱۵۷
|
۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، عبدالمجید دیناروند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مانور ترکیبی دفاع از نیروگاه شهید مفتح همدان با هدف افزایش تاب آوری در برابر حوادث تروریستی با حضور پرسنل حراست، ایمنی، بهداشت و بسیج نیروگاه شهید مفتح و یگان‌های انتظامی، سپاه و نیروی هوایی برگزار شد.

وی گفت: هدف از برگزاری این مانور افزایش تاب آوری در زمان حملات تروریستی و همچنین مصونیت کامل در برابر حملات احتمالی اعلام کرد.

مدیر عامل نیروگاه شهید مفتح اظهار کرد: با توجه به اینکه نیروگاه شهید مفتح به عنوان یکی از مراکز حساس استان و همچنین تأمین کننده بخشی از نیاز شبکه سراسری برق کشور به شمار می‌آید، از این رو شناخت صحیح و دقیق تهدیدات احتمالی می‌تواند به بهبود شرایط دفاع همه جانبه از این مجموعه کمک کند.

وی افزود: این مانور با اهدافی همچون مقابله با حملات تروریستی زمینی، هوایی پهبادی، و حمله سایبری از پیش تعیین شده صورت پذیرفت.

دیناروند ادامه داد: این مانور با اجرای دو سناریو با موفقیت انجام پذیرفت و در پایان نقاط ضعف و قوت این مانور که توسط ممیزین از پیش تعیین شده، در جلسه ای مورد بررسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مانور دفاع از مقر، تمهیداتی است که در زمان صلح صورت می گیرد و عمده ترین هدف آن، حفاظت از زیرساخت های حیاتی و مورد نیاز مردم است که باید با یک برنامه ریزی و طراحی در توسعه پایدار کشور نهادینه شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات