خبرهای داغ:
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مراجعه ۲ هزار و ۳۰۸ نفر با مشکلات تنفسی به بیمارستان‌های استان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۱۴۵۹
|
۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۰

گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، دکتر میثم معزی گفت: با توجه به آلودگی هوای خوزستان، در چهار روز اخیر ۲ هزار و ۳۰۸ نفر با مشکلات قلبی و تنفسی غیرعفونی به بیمارستان‌های استان مراجعه کرده اند.


وی افزود: از جمعه تا دوشنبه این هفته، به ترتیب تعداد ۴۶۹، ۵۹۷، ۵۹۲ و ۶۵۰ نفر با مشکلات قلبی و تنفسی به اورژانس بیمارستان‌های استان خوزستان مراجعه کردند.

دکتر معزی ادامه داد: همه دست اندرکاران تامین سلامت مردم از جمله معاونت‌های درمان و بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و سایر دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی استان و زیرمجموعه‌های مرتبط از جمله مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان، بیمارستان‌های تابعه و همه تیم‌های پزشکی و پرستاری در آمادگی کامل برای خدمت‌رسانی به هم استانی‌ها بوده و هستند.


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در پایان گفت: در مواقع آلودگی هوا حتی الامکان از حضور در فضای باز خودداری کرده و درب‌ها و پنجره‌ها را ببندید، همچنین بیماران مبتلا به بیماری‌های تنفسی، دارو‌های خود را به موقع مصرف کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها