برگزاری همایش علمداران تبلیغ و تبیین در بوشهر

همایش علمداران تبلیغ و تبیین با هدف انسجام روحانیون در نیرو‌های مسلح و خنثی نمودن اقدامات شناختی دشمنان انقلاب در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۱۴۱۳
|
۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، این همایش با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر، معاون امور روحانیون حوزه نمایندگی سپاه، فرمانده سپاه استان بوشهر و روحانیون شاغل در نیرو‌های مسلح این استان در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد.

امام جمعه بوشهر در این نشست ضمن تسلیت ایام جانسوز شهادت فاطمه زهرا (س) و خوش آمد گویی به روحانیون شاغل و بازنشسته در نیرو‌های مسلح استان بوشهر در این همایش گفت: از مهم‌ترین وظایف قشر روحانی تبلیغ و تبیین در راستای آگاه‌سازی جامعه از راه حق محسوب می‌شود.

برگزاری همایش علمداران تبلیغ و تبیین در بوشهر

آیتالله صفایی بوشهری با ابراز اینکه دشمنان با جنگ رسانه‌ای می‌خواهند در مسیر هموار انقلاب اسلامی سنگ اندازی کنند افزود: یکی از پروژه‌های شوم دشمنان انقلاب و نظام عوض کردن جایگاه ظالم با مظلوم می‌باشد.


نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر در ادامه تصریح کرد: شایسته است با نظارت مقام معظم رهبری شورای عالی روحانیون در راستای پیشبرد هرچه بهتر اهداف متعالی انقلاب اسلامی تشکیل شود.

برگزاری همایش علمداران تبلیغ و تبیین در بوشهر

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر نیز در ادامه با اشاره به مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش تصریح کرد: تشکیل قرارگاه تبیینی و تبلیغی روحانی شهید محمد حسن ابراهیمی، توجه ویژه به مسئله محوری، پیشبرد هرچه بهتر اهداف نظام و انقلاب، همراهی فرماندهان در ماموریت‌های مختلف با روحانیون، بهره‌مندی از ظرفیت ارزشمند روحانیون در نیرو‌های مسلح، بازنگری نقش روحانیون در تحقق پیشرفت و خدمات به جامعه، ایجاد امید و خودباوری در جامعه، دشمن شناسی و تبیین آن و تجلیل از مقام شامخ شهدا در عرصه‌های مختلف به ویژه شهید روحانی محمد حسن ابراهیمی برخی از اهداف برگزاری این همایش محسوب می‌شود.

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر نیز در این همایش با اشاره به نقش علما در طول تاریخ کشور گفت: علما در طول تاریخ در راستای زنده نگه داشتن دین خدا و در پی آن پیروزی انقلاب اسلامی نقشی اساسی داشتند.

برگزاری همایش علمداران تبلیغ و تبیین در بوشهر

سرتیپ علی رزمجو در ادامه افزود: علما حافظان اندیشه‌های انقلابی و ارزش‌های الهی مبتنی بر ویژگی‌های تاسوعا و عاشورای حسینی بین کارکنان نیروی مسلح هستند.

سردار رزمجو با بیان اینکه دشمنان به برکت وجود روحانیون در کشور ضربات جبران ناپذیری را متحمل شدند اذعان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند با بکارگیری ابزار گسترده رسانه خود اصول دینی و اعتقادی را در کشور و به ویژه در نیرو‌های مسلح کمرنگ کنند.

وی اظهار کرد: علما در نیرو‌های مسلح علمداران دفاع از حریم ولایت، اعتقادات ارزش‌های شهدا و ترویج آن بین نیرو‌های مسلح و خنثی کننده اقدامات شناختی دشمنان می‌باشند.

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در پایان گفت: نیرو‌های مسلح امروزه با عزت و اقتدار در مقابل تمامی توطئه‌های دشمنان ایستاده‌اند و این مهم نشأت گرفته از حضور روحانیون در نیرو‌های مسلح است.

برگزاری همایش علمداران تبلیغ و تبیین در بوشهر

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه انقلاب اسلامی در پایان این همایش با اشاره به مهم‌ترین مهارت‌های تبلیغی که می‌تواند نقش بسزایی در عملکرد روحانیون داشته باشد اذعان کرد: کوتاه گویی، متنوع گویی، دسته‌بندی مطالب، طرفینی کردن مجالس، ارائه الگو، مستندسازی، آسان گویی و توجه به شادی مردم از مهم‌ترین مهارت‌های تبلیغی برای روحانیون محسوب می‌شود.

برگزاری همایش علمداران تبلیغ و تبیین در بوشهر

شایان ذکر است در پایان این همایش از پوستر و موشن گرافی شهید روحانی محمد حسن ابراهیمی رونمایی و از خانواده بزرگوار این شهید والا مقام تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار