خبرهای داغ:
نخستین مدرسه کسب و کار سلامت مبتنی بر هوش مصنوعی با بحث بازی وارسازی یا گیمیفیکیشن در بخش‌های مختلف علوم پزشکی اهواز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۶۱۰۴۲
|
۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، اکبر بابایی حیدرآبادی بعد از ظهر امروز شنب در نشست خبری دومین کنگره هوش مصنوعی که در دانشگاه علوم پزشکی اهواز برگزار شد، اظهار کرد: کار این همایش از فروردین ماه آغاز شده که در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه مورخ ۱۴ و ۱۵ آذر ماه در تالار شهدا دانشگاه علوم پزشکی اهواز برگزار می‌شود.

دبیر دومین همایش هوش مصنوعی گفت: داده کاوی سلامت، پردازش سیگنال و تصاویر پزشکی، یادگیری ماشین و یادگیری عمیق در علوم سلامت، واقعیت افزوده و واقعیت مجازی در کمیته آموزش پزشکی، هوش مصنوعی و کاربرد آن در ارتقای آمادگی در حوادث و بلایا، کاربردهای هوش مصنوعی در مراقبت‌های بهداشتی، دارویی، پزشکی و علوم مرتبط با سلامت بیماران، ۶ محور اصلی همایش است.

وی ادامه داد: همایش هوش مصنوعی در قالب ایده، تجربه و مقاله بوده که در این زمینه ۱۹۴ مقاله از بیش از ۲۰ استان کشور دریافت شده است. ۲۵ مقاله به صورت سخنرانی پذیرفته شده که طی این ۲ روز در قالب پنج پنل تخصصی، در روز همایش ارائه می‌شوند.

دبیر دومین همایش هوش مصنوعی بیان کرد: همزمان با این همایش، نخستین مدرسه کسب و کار سلامت مبتنی بر هوش مصنوعی با بحث بازی وارسازی یا گیمیفیکیشن در بخش‌های مختلف علوم پزشکی برگزار خواهد شد؛ حدود ۳۰ تا ۴۰ دانشجو در یک دوره مجازی و سه دوره حضوری شرکت کرده‌اند

ارسال نظرات
پر بیننده ها