خبرهای داغ:
مسئول بسیج علمی و پژوهشی خراسان جنوبی خبر داد:

برگزاری جشنواره امام علی(ع) و جهادگران علم و فناوری؛ هفته پژوهش در خراسان جنوبی

ایمانی گفت: همزمان با هفته پژوهش؛ جشنواره جهادگران علم و فناوری و جشنواره امام علی (ع) با همت نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی، معاونت دانش و پژوهش سپاه، پارک علم و فناوری، بنیاد ملی نخبگان و مرکز نوآوری و توسعه تعاون استان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۵۶۱۰۳۳
|
۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، هادی ایمانی مسئول بسیج علمی و پژوهشی سپاه انصار الرضا(علیه‌السلام) در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت هفته پژوهش، گفت: مهمترین هدف بسیج علمی، پژوهشی و فناوری تشکیل جبهه علمی، کمک به تولید علم مفید متناسب با آموزه‌های دینی، کمک به کاربست تحقیق و پژوهشی، حفظ و ارتقای علمی کشور، توسعه مرز‌های دانش و رویکرد‌ها و سیاست‌های سازمانی است.

وی اظهار داشت: کمک به جذب، سازماندهی و تأثیرگذاری ظرفیت نخبگی و دانشی بسیج از اهداف این سازمان است.

ایمانی بیان داشت: بسیج علمی در راستای توسعه، شکوفایی و شناخت موانع پیشرفت و کمک‌رسانی علمی و فکری به تمامی ظرفیت‌هایی که در جهش تولید می‌توانند نقش‌آفرینی کند.

وی بیان کرد: امسال همزمان با هفته پژوهش جشنواره جهادگران علم و فناوری و جشنواره امام علی (ع) در استان برگزار می‌شود.

مسئول بسیج علمی و پژوهشی خراسان جنوبی ادامه داد: این جشنواره‌ها با همکاری و همت نیرو‌های مسلح استان، معاونت دانش و پژوهش سپاه، پارک علم و فناوری خراسان جنوبی، بنیاد ملی نخبگان و مرکز نوآوری وتوسعه تعاون استان برگزار می شود.

مسئول بسیج علمی و پژوهشی خراسان جنوبی خبر داد: این جشنواره‌ها سه شنبه ۱۴ آذرماه ساعت ۸:۳۰ در سالن همایش‌های امام علی (ع) شهرستات بیرجند برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: این جشنواره‌ها با رویکرد شبکه علمی مردمی حل مسائل استان و تجلیل از پژوهشگران برتر استان در مراکز مرتبط با نیرو‌های مسلح استان و مراکز علمی استان می‌باشد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار