نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید ضمن حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل در راستای آگاه‌سازی آحاد جامعه به‌خصوص جوانان و نوجوانان نسبت به دستاوردهای نظام گام‌های اساسی بردارد.
کد خبر: ۹۵۶۰۹۷۷
|
۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی پیش از ظهر امروز در دیدار با ئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کانون مؤثر در اشاعه مؤلفه‌های فرهنگی در جامعه است و بایستی با برنامه‌ریزی کارشناسی، هجمه‌های فرهنگی دشمنان را که پایه‌های نظام و اعتقادات جوانان را نشانه رفته در نطفه خفه کرده و توطئه‌ها را خنثی سازد.

وی افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید ضمن حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل در راستای آگاه‌سازی آحاد جامعه به‌خصوص جوانان و نوجوانان نسبت به دستاوردهای نظام گام‌های اساسی بردارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: تاکید رهبر معظم انقلاب بر زنده نگه داشتن و پویایی مناسبت‌های انقلاب اسلامی، تقویت و تحکیم ارزش‌ها و ارکان انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران و تحقق آرمان‌های امام خمینی (ره) است که باید مورد توجه همه نهادها به‌خصوص شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قرار بگیرد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اضافه کرد: استان مرکزی در گرامیداشت مناسبت‌های مختلف انقلابی و فرهنگی بسیار موفق عمل کرده و مردم استان حضور پرشوری در این مناسبت‌ها دارند.

وی خاطرنشان کرد: از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم غزه چند راهپیمایی با عظمت و بیشتر با سازمان‌دهی‌های مردمی در استان برگزار شد که جای تقدیر دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار