در گفتگو با خبرگزاری بسیج مطرح شد:

افتخارآفرینی تیم هوش مصنوعی و رباتیک طرقبه شاندیز در مسابقات بین المللی/راهیابی تیم «آوا» به مسابقات جهانی برزیل

سرپرست اعزامی تیمهای هوش مصنوعی و رباتیک مرکز رشد شهید آوینی ناحیه مقاومت بسیج طرقبه شاندیز از افتخار آفرینی اعضای این تیم در مسابقات بین المللی فیراکاپ و راهیابی به مسابقات جهانی برزیل خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۰۹۶۱
|
۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵

رویا داوودی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان رضوی در طرقبه شاندیز، اظهارکرد: ۲ تیم دانش آموزی و یک تیم دانشجویی از مرکز رشد شهید آوینی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان طرقبه شاندیز در مسابقات بین المللی فیراکاپ شرکت کردند و موفق به کسب رتبه های برتر در این مسابقات بین المللی شدند.

وی ادامه داد: در این مسابقات که از ۳۰ آبان ماه لغایت ۳ آذر ماه ۱۴۰۲ در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد، ۲ تیم دانش آموزی با نام های «آوا» و «اشکان» و یک تیم دانشجویی با نام « آوا» به همت مرکز رشد شهید آوینی ناحیه مقاومت بسیج طرقبه شاندیز، شرکت دانش بنیان آوا و حمایت سازمان بسیج علمی و پژوهشی خراسان رضوی و ناحیه مقاومت بسیج طرقبه شاندیز توانستند در این مسابقات شرکت کنند.

افتخارآفرینی تیم هوش مصنوعی و رباتیک طرقبه شاندیز در مسابقات بین المللی/راهیابی تیم آوا به مسابقات جهانی برزیل

وی اضافه کرد: تیم دانش آموزی « آوا» در لیگ جنگجو مسابقات موفق به کسب مقام دوم شد و به مسابقات جهانی برزیل راه یافت و همچنین تیم دانشجویی « آوا» در لیگ نوآوری و کسب و کار نیز با کسب مقام دوم جواز شرکت در  مسابقات جهانی راه اخذ کرد.

افتخارآفرینی تیم هوش مصنوعی و رباتیک طرقبه شاندیز در مسابقات بین المللی/راهیابی تیم آوا به مسابقات جهانی برزیل

داوودی اضافه کرد: تیم دانش آموزی «اشکان» نیز در لیگ جنگجو در بخش دانش آموزی موفق به کسب مقام سوم این مسابقات شد.

خبرنگار/دوست حصار

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار