سردار حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ از سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج پایتخت که با حضور ۷۴ تیم تخصصی در رشته‌های مختلف برگزار می شد، بازدید کرد.
کد خبر: ۹۵۶۰۹۲۹
|
۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، سردار حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ در حاشیه  سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج پایتخت، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی چند هفته بعد از شهادت سردار قاسم سلیمانی اعلام کردند که این شهید بزرگوار، دست فلسطینیان را پر کرد. آن زمان، خیلی‌ها متوجه سخنان رهبر انقلاب نشدند از اینکه سردار قاسم سلیمانی چطور توانست دست فلسطینیان را پر کند؛ اینکه آنان را آماده کند، آموزش دهد؛ به حدی که فلسطینیان امروز جنگ با کفر را طراحی می‌کنند. 

وی در ادامه سخنانش پرداختن به نقش سردار قاسم سلیمانی، مکتب و مرام او را بسیار مهم و ضروری دانست و افزود: لازم است آنانی که مردم را به خاطر گرانی تحریک می‌کنند، بدانند که مقاومت و ایستادگی مردم، ما را به پیروزی‌های نهایی می‌رساند.

سردار حسن‌زاده یادآور شد: چرا باید تهران را به بی‌حجابی بشناسیم، چرا تهران را نباید این‌طور بشناسیم که در آن رئیس جمهورش را شهید کردند، نخست وزیرش را شهید کردند، رئیس‌ قوه‌ قضائیه را شهید کردند، مسئولانش را شهید کردند، مطهری را شهید کردند، نخبگانش را شهید کردند؛ چرا نباید جوانان آن را بدانند.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه تهران، ۵۶۰ بانوی شهید و ۵ هزار و۶۰۰ دانش‌آموز شهید دارد، افزود: اگر این موضوعات را برای جوانان تبیین می‌کردیم نوجوانان ما امروز تحت تاثیر فضاسازی دشمن قرار نمی‌گرفتند.

او ادامه داد: از دوم تا دوازدهم بهمن، به مدت ۱۰ شب در تهران ۱۰ مراسم معنوی برگزار می‌شود، که این تعداد مراسم‌ها تکراری نخواهد بود؛ به‌طور مثال در این کنگره ملی شهدای پایتخت، یک شب مختص خانواده‌های چند شهید، یک شب مختص دانش‌آموزان شهید، یک شب شهدای طلبه و روحانی، یک شب ادیان توحیدی و تا آخر شب که می‌شود؛ یعنی دوازدهم بهمن در مصلای تهران، ۵۰ هزار نفر حضور خواهند یافت که فقط ۱۰ هزار نفر خانواده شهید خواهند آمد، به فضل‌ الهی بزرگترین کنگره ملی ان‌شاءالله برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه  تهران بزرگ با اشاره به اینکه اگر مولفه‌های مکتب سردار شهید قاسم سلیمانی به خوبی اجرا شود، شکست کفر را دنبال خواهد داشت، گفت: سردار شهید قاسم سلیمانی در تمام عمر خود براین گونه زیستن پای فشرد و شهادت را بر ذلت‌پذیری برگزید و پرچمی بر قله کرامت‌مندی برافراشت تا برای همیشه در اهتراز باشد و شهادت را بر زندگی زیر بار ستمگری و لذت‌پذیری ترجیح داد تا همگان آن را ببینند و بدان تاسی کنند. حاج قاسم مظهر چنین عزتی برای جهانیان بوده و هست.

وی در پایان سخنانش، مکتب حاج قاسم سلیمانی را مکتب کرامت‌مندی وعزتمندی دانست و گفت: از مهمترین شاخصه این سردار شهید قاسم سلیمانی، مکتب اوست و هنوز تفکر، مکتب و اندیشه این شهید، پیروزی‌ها را رقم می‌زند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار