حجت الاسلام ناصری، ولایتمداری رمز موفقت و ایستادگی در برابر دشمنان است،ولایتمداری تنها در زبان و گفتار نباید باشد بلکه باید در عمل ما نمود پیدا کند.
کد خبر: ۹۵۶۰۷۶۲
|
۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فارسان در دیدار با بسیجیان شهرستان فارسان عنوان کرد: حضرت فاطمه سلام الله علیها انسان کامل و نمود کمال انسانی است و هر کاری به نام ایشان برپا شود ارزش و اهمیتی همچون عظمت حضرت زهرا سلام الله علیها خواهد داشت.

حجت الاسلام ناصری، توطئه های طراحی شده بر علیه امیرمومنان حضرت امام علی علیه السلام  هدف فقط غصب خلافت نبود بلکه حذف امامت بود. اگر شما این را ندانید نمی‌توانید از شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها دفاع کنید چراکه دیگران شبهه می‌اندازند که شهادت حضرت برای رسیدن امیرمومنان به حکومت و خلافت بوده و در حالی که مسئله دنیوی نیست بلکه حقیقت دین یعنی امامت است.

وی، اضافه کرد: تنها محبت داشتن و علاقه به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و حضرت زهرا سلام الله علیها کافی نیست بلکه باید در عمل هم آن را نشان دهیم و سیره و روش زندگی حضرات معصومین را در زندگی خود اجرا کنیم و این مسئله جز با شناخت زندگی حضرت زهرا سلام الله علیها عملی نمی‌شود

ارسال نظرات
آخرین اخبار