خبرهای داغ:
یمینی اشرف خبر داد

ذخیره‌سازی ۴۵۰۰ تن ماسه و نمک در شهرستان رزن

همدان-رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان رزن گفت: در راهدارخانه‌های رزن ۴ هزار و ۵۰۰ تن ماسه و نمک ذخیره‌سازی شده است و ۵۲ نفر نیروی راهدار در فصل زمستان به مردم خدمت رسانی خواهند کرد.
کد خبر: ۹۵۶۰۷۵۶
|
۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵

مجید یمینی اشرف در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: در راه‌های شهرستان رزن ۵۲ نفر نیروی مجرب راهدار با بکارگیری ۳۰ دستگاه از ماشین‌آلات راهداری در طرح راهداری زمستانی فعالیت خواهند داشت.

وی افزود: در راهدارخانه های رزن ۴ هزار و ۵۰۰ تن ماسه و نمک ذخیره سازی شده است و ۵۲ نفر نیروی راهدار با استفاده از ۳۰ دستگاه ماشین آلات راهداری در فصل زمستان به مردم خدمت رسانی خواهند کرد.

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان رزن گفت: گردنه گرمک واقع در محور رزن -اوج  جزء ‌ای برفگیر و کولاک‌گیر استان همدان است که هرساله در اواسط آبان ماه نیروهای راهداری با تجهیزات کامل در راهداخانه گرمک مستقر می‌شوند تا در صورت بارش برف پاییزی سریعا وارد عمل شوند.

وی با اشاره به وجود ۶۰۲ کیلومتر انواع راه در شهرستان رزن، افزود: ۳۲ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت، ۲۵۰ کیلومتر خط کشی، ۳/۵ کیلومتر ساخت راه روستایی، ۲۰۰ کیلومتر تسطیح و شانه سازی امسال در راههای شهرستانهای رزن و درگزین انجام شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات