دکتر منتصر نویسنده و فعال سیاسی یمنی در همایش سیاسی کارکنان تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: پیروزی‌های جبهه مقاومت را مدیون راهبرد‌های دقیق، حکیمانه و مدبرانه امام خامنه‌ای (مدظله العالی) هستیم.
کد خبر: ۹۵۶۰۷۲۰
|
۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۲

پیروزی های جبهه مقاومت را مدیون راهبردهای  امام خامنه‌ای(مدظله العالی) هستیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، این نویسنده در همایش سیاسی کارکنان تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: بدون تردید این پیروزی بر نبرد در تمامی اراضی فلسطین تاثیر مستقیم خواهد گذاشت و موجب افزایش روحیه مردم و رزمندگان فلسطینی و متحدانش از یکسو و سست شدن اراده تکفیری‌ها و همراهانشان از سوی دیگر می‌شود.

 

این فعال سیاسی در ادامه تصریح کرد: راهکار‌های سیاسی بر اساس واقعیات میدانی و میزان توانمندی‌ها در جبهه نبرد تعیین می‌شود و بر این اساس؛ در حال حاضر معادله قدرت به نفع رزمندگان فلسطینی است و به همین دلیل نیز در صورت آغاز فعالیت‌های سیاسی، راهکار‌های ارائه شده معقول و منطقی‌تر خواهند بود.

 

وی در ادامه با توجه به پیش بینی رهبر انقلاب از پیروزی قریب الوقوع مقاومت، نقش امامت و راهبری ایشان را در تحقق این پیروزی‌ها ارزیابی کرد، خاطرنشان کرد: مشخص است که امام خامنه‌ای (حفظه الله تعالی) با نگاهی آینده نگرانه و دقیق سمت و سوی حرکت امت‌های اسلامی برای رسیدن به نتیجه درست را تعیین و تبیین نموده اند و بر همین اساس این اطمینان وجود دارد که حرکت در این مسیر در نهایت به پیروزی منجر خواهد شد چنان که تاکنون رقم خورده است.

 

منتصر در این رابطه افزود: برای ما روشن است که حرکت بر مدار آنچه امام امت اسلامی تشخیص می‌دهد خیر و صلاح ما را تضمین می‌کند، اگر چه به بذل جان بیانجامد که بهشت را در پیش خواهیم داشت، اگر به تحقق پیروزی منجر شود که نتیجه گوش فرا دادن به راهبری‌های اوست و حتی اگر به تحمل سختی‌ها و رنج‌های هم در مسیر منجر شود که اجر آن پیش خداوند متعال محفوظ خواهد ماند و این رابطه هم در زمان امامت امام خمینی (ره) و هم بعد از ایشان تاکنون جریان داشته است.

 

وی افزود: بر این اساس؛ ما و همه رزمندگان مقاومت، به واسطه تمام این دستاورد‌ها و پیروزی‌های بزرگ، خود را بعد از توفیقات الهی مدیون راهبری‌های حکیمانه و مدبرانه امام خامنه‌ای (حفظه الله تعالی) هستیم.

 

پایان خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار