خبرهای داغ:

نشست تبیینی بانوان کارمند بسیجی همدان برگزار شد

همدان-نشست تبیینی بانوان کارمند بسیجی (ادارات کل) همدان به میزبانی پایگاه بسیج اداره کل محیط زیست استان همدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۰۴۱۶
|
۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۴

به گزارش خبرنگار بسیج از همدان، نشست تبیینی بانوان کارمند بسیجی (ادارات کل) همدان به میزبانی پایگاه بسیج اداره کل محیط زیست استان همدان برگزار شد.

امیر ترکاشوند، مسئول سازمان بسیج ادارات استان همدان در این نشست با اشاره به تأکید امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) بر جهاد تبیین گفت: سلسله نشست‌های خواهران کارمند بسیج ادارات به مناسبت هفته بسیج، با محوریت جهاد تبیین و با حضور اساتید برجسته برگزار شد.

وی افزود: در این نشست‌ها با توجه به نیاز جامعه و بانوان در مورد موضوعاتی از قبیل جایگاه زن در اسلام، تربیت فرزند، جمعیت، تشویق و کمک به ترویج امر ازدواج در جامعه، جلوگیری از طلاق، مباحث سیاسی روز جهان و منطقه و کشور، فرهنگی اجتماعی توسط اساتید علمی و مجرب مطرح می‌شود.

سیده زهرا محمدی، مدیرکل محیط زیست استان همدان نیز به بحث بسیج و اهمیت آن در سطح جامعه اشاره کرد و نسبت به وظایف و رسالت سازمان محیط زیست در به وجود آوردن و نگهداری از یک محیط سالم برای زندگی افراد مطالبی عنوان کرد.

دکتر خانم خطبیی، استاد جامعه شناسی نیز در این نشست تبیینی به ارائه مطالبی با موضوع «الگوی زن مسلمان» در مقابله با نگاه ادیان و کشورها به زن پرداخت.

در پایان نیز به پنج نفر از خواهران به قید قرعه هدایایی از طرف سازمان محیط زیست استان همدان تقدیم شد.

نشست تبیینی بانوان کارمند بسیجی همدان برگزار شد

نشست تبیینی بانوان کارمند بسیجی همدان برگزار شد

نشست تبیینی بانوان کارمند بسیجی همدان برگزار شد

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار