خبرهای داغ:
همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه انصار الحسین(ع)همدان بابیان اینکه پیشکسوتان سپاه پیش قراولان عرصه جهاد تبیین است،گفت: پیشکسوتان توانستند با روشنگری و بیان اقدامات ارزشمند انقلاب نقش بی‌بدیلی را ایفا کنند.
کد خبر: ۹۵۶۱۶۰۱
|
۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام الیاس نجاری در دیدار با معاون وابستگان سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان پیشکسوتان سپاه را پیش قراولان عرصه جهاد تبیین برشمرد و اظهار کرد: وجود پیشکسوتان عزیز در عرصه‌های مختلف به خصوص جهاد تبیین نقش تاثیرگذاری در بین اقشار مختلف جامعه داشته است و توانسته‌اند با روشنگری و بیان اقدامات ارزشمند انقلاب اسلامی نقش بی‌بدیلی را ایفا کنند.

وی اضافه کرد: خدمات و اقدامات پیشکسوتان بسیج و سپاه در عرصه انقلاب به ویژه در فتنه‌های چند سال اخیر در موضوعات بصیرتی و امنیتی بسیار اثرگذار بود و توانستند تهدیدهای زیادی را رفع کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان در ادامه اقدامات معاونت وابستگان وابسته سپاه انصارالحسین(ع) همدان را بسیار ارزشمند عنوان و بیان کرد: خدمات فرهنگی، اجتماعی، رفاهی و قرآنی مجموعه شما توانسته است رضایت مطلوبی را برای پیشکسوتان ایجاد کند و این مدال افتخاری برای شما در تحقق خواسته‌های پیشکسوتان عزیز است.

سرهنگ تقی نظری‌کیا معاون وابستگان سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان نیز در این دیدار گزارشی از مجموعه اقدامات این معاونت را در راستای ارائه خدمات در موضوعات مختلف به پیشکسوتان سپاه را ارائه کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار