خبرهای داغ:
امام جمعه کوهچنار با همراهی مسئول ستاد و جمعی از مشاورین و معاونین ستاد نمازجمعه شهرستان با فرمانده و پرسنل ناحیه مقاومت بسیج سپاه کوه چنار دیدار کردند.
کد خبر: ۹۵۶۰۲۷۹
|
۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، امام جمعه کوهچنار با همراهی مسئول ستاد و جمعی از مشاورین ومعاونین ستاد نمازجمعه شهرستان با فرمانده و پرسنل ناحیه مقاومت بسیج سپاه کوه چنار دیدار کردند.

حجت الاسلام شهیم در این دیدار اظهار داشت: امروز ضرورت نهادینه کردن روح و فرهنگ بسیجی در جامعه و تأکید بر حفظ وحدت، انسجام و همگرایی بیش از پیش احساس می‌شود.

وی راه بسیج را راه پیشرفت، مقاومت و ماندگاری عنوان کرد و افزود: امروز برای برطرف کردن مشکلات کشورمان باید ویژگی‌های ارزشمند بسیج در میان مردم و مسئولان تجلی پیدا کند.

حجت الاسلام شهیم تصریح کرد: امنیت و عزت کنونی را مرهون رشادت‌های جوانان بسیجی و شهدا هستیم و بسیج متعلق به یک طبقه خاص نیست و همه ملت ایران بسیجی هستند و اکنون بسیج الگوی بسیاری از جوانان در کشورهای عراق، یمن، فلسطین و لبنان برای مقابله با استکبار جهانی و سلطه گران شده است.

امام جمعه کوه چنار با تاکید بر اطلاع رسانی در زمینه ی خدمات گوناگون بسیج و سپاه به ویژه در شهرستان همچون محرومیت زدایی ، ساخت مسکن محرومین و تهیه و توزیع قیر رایگان برای راه های بین روستایی را از جمله خدماتی دانست که لازم است برای مردم بیان و تبیین شود.

حجت الاسلام توسلی مهر مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوه چنار نیز در ادامه اظهار داشت: بسیج از نهادهای مؤثر و ولایت‌مداری است که روز به روز در حال شکوفایی است و به حول و قوه الهی امروز ثمرات این شجره طیبه در سطح جامعه و نیز در بین همه آحاد مردم فراگیر شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کوه چنار افزود: قوی‌ترین و کارآمدترین سنگر برای حفظ نظام، شرف، عظمت، اقتدار، استقلال، پیشرفت همه‌جانبه و توسعه پایدار، همان سنگر بصیرت و معنویت و استقامت و تقوا در زیر پرچم عزت‌بخش ولایت و رهبری است که نقشه راه مردم و بسیج مردمی باید بر اساس همین معیارها محاسبه شود.

سرهنگ پاسدار روح اله خلیلی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کوه چنار نیز ضمن تقدیر از حضور امام جمعه محترم شهرستان ، مسئول ستاد ، مشاورین و معاونین ستاد نمازجمعه کوه چنار، خاطر نشان کرد: بسیج متعلق به همه مردم است و امروز باید با برنامه ریزی مناسب، نوآوری و خلاقیت بیش از پیش، گستره بسیج را در سراسر کشور و در عرصه های مختلف گسترش داده شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوه چنار بر ضرورت تبیین ویژگی ها و رویکردهای بسیج برای نوجوانان و جوانان تأکید کرد و ابراز داشت : امروز برای انتقال شاخص های بسیج به عنوان یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی باید مخاطبین و جامعه هدف را شناخته و با توجه به ابزارها و روشهای جدید برنامه ریزی نماییم.

سرهنگ پاسدار روح اله خلیلی در ادامه تصریح کرد : امروز بحمدالله شاهد هستیم که سپاه و بسیج در راستای توسعه و آبادانی کشور قدم های محکم‌تری برداشته و در عرصه های مختلف خدمات رسانی به مردم اقدامات مطلوبی انجام داده است. تفکر بسیجی یعنی این‌که کار برای رضای خدا باشد و دارای روحیه جهادی و ازخودگذشتگی باشیم و این نشان از همان اخلاص بسیج است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار