سرلشکر صفوی:

گفتمان مقاومت عصر جدیدی را در منطقه پایه گذاری کرد

تبریز- مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: گفتمان مقاومت عصر جدیدی را نه تنها برای ملت بزرگ ایران بلکه برای ملت های زیر ستم در غرب آسیا مثل ملت مظلوم فلسطین پایه گذاری کرد.
کد خبر: ۹۵۶۰۲۲۶
|
۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سرلشکر رحیم صفوی در اجلاسیه نهایی کمیته دانشگاهیان کنگره 10 هزار شهید استان، با اشاره به تأثیرگذاری این گفتمان در مقاطع حساس بیان کرد: آموزه ها و تجارب دو رخداد بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به دیگر ملت های لبنان، فلسطین، سوریه، عراق، یمن و افغانستان منتقل شد.

وی با اشاره به شکل گیری گروههای مقاومت اسلامی در این کشورها افزود:جبهه مقاومت از شرق مدیترانه تا غرب آسیا تحت تأثیر انقلاب اسلامی و آموزه های شهدای ایران قدرت گرفت یعنی فلسفه شهادت و آرمان شهدای دفاع مقدس، جبهه مقاومت را تشکیل داد و محصول و کارکرد جبهه مقاومت شد.

رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس افزود: شکست رژیم صهیونیستی در جنگ های ٣٣ روزه و ٥٥ روزه و هم اکنون شکست در عملیات طوفان الاقصی محصول جبهه مقاومت است، پیروزی انصارالله یمن و بیرون کردن متجاوزین به سرزمین یمن نیز محصول جبهه مقاومت شد.

صفوی ادامه داد: مقاومت ملت و دولت های عراق و سوریه باعث شکست داعش، این مزدوران امریکایی و صهیونیستی شد، مقاومت ملت افغانستان باعث شکست امریکا در افغانستان و فرار ذلت بار انها شد. باعث شکست امریکا در طرح های سرنگونی دولت سوریه شد.

وی با اشاره به کاهش نیروهای نظامی امریکا در غرب آسیا تأکید کرد: آنچه باعث کاهش نیروهای امریکایی در عراق و سوریه شده، همین گروههای مقاومت مردمی در عراق و سوریه هستند و به فضل الهی سرنوشت فرار از افغانستان، سرنوشت آینده امریکایی ها یعنی فرار از سوریه و عراق خواهد شد.

سرلشکر صفوی تأکید کرد: گفتمان مقاومت در جهان اسلام کلید رمز وحدت مسلمین برای آزادی قدس شریف است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار