خبرهای داغ:
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خوزستان از آمادگی برای ارائه آموزش‌ها در خصوص پیشگیری از خطرات زلزله در همه مدارس خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۰۱۳۷
|
۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان محمدی‌نسب در مانور سراسری زلزله و ایمنی مدارس که امروز (۸ آذرماه) در مدرسه بعثت منطقه باهنر اهواز برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه ایران کشوری است که در کمربند زلزله‌ای واقع شده است، سابقه زلزله با بزرگی بالا و گاه تلفات زیاد نیز داشته است.

وی افزود: با توجه به این شرایط، ارائه آموزش‌ها در خصوص زلزله بسیار ضروری است و بهترین مکان برای این آموزش‌ها مدارس هستند زیرا هر کدام از این دانش‌آموزان می‌تواند سفیری برای انتقال آموزش‌ها باشد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه آموزش‌های ارائه‌شده در مانور ایمنی و زلزله از وقوع خسارات و تلفات زیاد جلوگیری زیادی می‌کند، گفت: در صورت صلاحدید مدیریت بحران خوزستان، آموزش و پرورش آمادگی دارد این آموزش‌ها را در همه مدارس ارائه دهد.

وی افزود: در حال حاضر این برنامه نمادین در ۴۰ منطقه آموزش و پرورش و در همه شهرستان‌های خوزستان در حال اجرا است اما لازمه تکمیل این فرآیند، تداوم آموزش‌ها است و در این خصوص آموزش و پرورش آمادگی فراهم کردن شرایط حضور کارشناسان برای انتقال تجارب و آگاهی‌بخشی به دانش‌آموزان را دارد

ارسال نظرات
پر بیننده ها