حجت الاسلام والمسلمین بهزاد منصوری گفت:ترویج مکتب شهادت با برگزاری یادواره‌های شهدا ضروری و محقق خواهد شد و این مسأله ارزش‌های اسلامی را به نسل آینده پیوند می‌دهد.
کد خبر: ۹۵۶۰۰۳۸
|
۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین بهزاد منصوری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فهرج‌‌ در یادواره سردار شهید جواد سعادت آبادی که در مسجد روستای علی کلی و به مناسبت هفته بسیج برگزار شد گفت: أَشْرَفُ الْمَوْتِ قَتْلُ الشَّهادَة بهترین مرگ ها و بالاترین نوع عاقبت بخیری شهادت است.

وی به جایگاه بلند و والای شهید و شهادت اشاره و بیان کرد: فَوْقَ کلِّ بِرٍّ بِرٌّ حَتّی یقْتَلَ الرَّجُلُ فِی سَبیلِ اللَّهِ، فَاذا قُتِلَ فِی سَبیلِ اللَّهِ- عزّوجلّ- فَلَیسَ فَوْقَهُ بِرٌّ. . . بالاتر از هر نیکی، نیکی برتری است تا این که شخص در راه خدا کشته شود. پس هنگامی که در راه خداوند- عزّوجلّ- کشته شد، نیکوکاری ای بالاتر از آن نیست.

 این مقام مسئول افزود: شهدای گرانقدر ما برکت هر شهری و روستایی هستند و‌ همینطور که وجود مبارک پیامبر فرمود : یکی از شافیان روز قیامت هم این شهدای عزیز هستند. (قال رسول الله:ثَلاثَةٌ یشْفَعُونَ إِلَی اللَّهِ یوْمَ القِیامَةِ فَیشَفِّعُهُمْ: الْأنْبِیاءُ ثُمَّ الْعُلَماءُ ثُمَّ الشُّهَداءُ)

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فهرج‌‌  گفت:بزرگداشت و یادواره شهدای محله به منظور مرور خاطرات گذشته‌و ایام جنگ نیست، بلکه برای تربیت نسل‌های آینده است. ترویج مکتب شهادت با برگزاری یادواره‌های شهدا ضروری و محقق خواهد شد و این مسأله ارزش‌های اسلامی را به نسل آینده پیوند می‌دهد.

منصوری در ادامه از دعای مادر به عنوان یکی از راه های رسیدن به عاقبت بخیری و شهادت نام برد و بیان کرد: شاه کلید و دم دستی ترین راه برای عاقبت به خیری که همون شهادت است ، دعای مادر است،که این مسأله را شهدای عزیز ما شهید حججی ،شهید آرمان عزیز یاد ما دادند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فهرج تصریح کرد: شهدا قدر این گوهرهایی که در خانه داریم دانستند و به آنچه که به دنبال آن بودند رسیدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار