برگزاری نشست بصیرتی ویژه نوجوانان بسیجی قمی

به مناسبت هفته بسیج، نشست بصیرتی با حضور ۳۰ نفر از نوجوانان بسیجی پایگاه مقاومت بسیج محمد رسول‌الله(ص) حوزه ام ابیها (س) با موضوع «درخواست مقام معظم رهبری از جوانان» برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۹۶۳۵
|
۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۸

سمیه نادیان مسئول شعبه علمی و پژوهشی پایگاه مقاومت بسیج محمد رسول الله(ص) حوزه ام ابیها(س) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم گفت: اهمیت روشنگری موضوعات دینی و ملی برای نوجوانان و جوانان بسیجی محله سبب شد تا این نشست بصیرتی با موضوع «درخواست مقام معظم رهبری از جوانان» با سخنرانی روح الله اسماعیلی و با حضور حلقه‌های دهه نودی و هشتادی در پایگاه مقاومت بسیج محمد رسول‌الله(ص) حوزه ام ابیها برگزار بشود.

مسئول شعبه علمی و پژوهشی این پایگاه با اشاره به صحبت‌های کارشناس این نشست، یکی از درخواست‌های رهبر معظم انقلاب از جوانان «تهذیب، تحصیل و ورزش» دانست و اذعان داشت: سخنران در ابتدای این نشست به راه‌های شناخت و صفات خداوند اشاره کرد و سپس به تعریف انسان کامل در آینه قرآن و روایات از زبان بزرگان و خصوصیات انسان‌های عارف را پرداخت.

نادیان خاطرنشان کرد: پایان‌بخش این نشست بصیرتی سیاسی بیان خاطراتی از شهدای دفاع مقدس و پرسش و پاسخ متقابل نوجوانان با کارشناس جلسه بود.

انتهای پیام/ عابدینی

ارسال نظرات
آخرین اخبار