حجت الاسلام طائب در یادواره ۵۶ شهید پاسدار تربت جام تاکیدکرد:

جبهه مقاومت اسلامی، سنگین‌ترین خط دفاعی و قلب استکبارجهانی را درهم شکست+عکس و فیلم

فرمانده قرارگاه راهبردی عمار با اشاره به اینکه جنگ غزه، جنگ حق و باطل، اسلام و کفر است، گفت: یهودیان به دنبال تسخیر تمام جهان هستند و رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی، قلبِ استکبارجهانی است.
کد خبر: ۹۵۵۹۳۳۴
|
۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳

جبهه مقاومت اسلامی، سنگین‌ترین خط دفاعی و قلب استکبارجهانی را درهم شکستبه گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تربت جام، همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت هفته بسیج، یادواره ۵۶ شهید پاسدار با حضور خانواده شهداو ایثارگران، امامان جمعه و جماعات، فرماندار، مسئولان اجرایی، نظامی، امنیتی، بسیجیان و اقشار مختلف مردم شیعه و اهل سنت با شکوه خاصی در مصلی بزرگ  الغدیر تربت جام برگزار شد.

دراین محفل نورانی پس از اجرای سرود، مرثیه خوانی به یاد شهدای غزه، قرائت وصیت نامه شهدا،نوحه سرایی و ذکر توسل دررسای زهرای مرضیه (س) رئیس قرارگاه راهبردی عمارکشور با تبریک هفته مقدس بسیج و گرامیداشت یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی و۵۶ شهید پاسدار گفت: شهدا زنده اند و نزد پروردگارشان روزی می خورند، شهدا در جامعه اثرمی دهند و اثر می گیرند.

حجت الاسلام مهدی طائب با اشاره به عملیات پیروزمندانه طوفان الاقصی تصریح کرد:جبهه مقاومت در عملیات طوفان الاقصی سنگین‌ترین خط دفاعی استکبار جهانی را فلسطین اشغالی درهم شکست و بدون تردید اسرائيل رفتنی است.

وی ادامه داد: یهودیان به دنبال تسخیر جهان هستند و رژیم صهیونیستی و کودک کش قلب استکبارجهانی به سرکردگی آمریکای جهان خوار است وجنگ غزه جنگ حق و باطل و اسلام کفراست.

وی خاطرنشان کرد: جنگ غزه مقدمه سازی ظهور امام زمان (عج) را فراهم خواهدکرد و اگر اسرائیل تنها بود تا الان نابود شده بود.

درپایان این‌محفل شهدایی تصاویر شهدای پاسدار که به همت کانون بسیج هنرمندان ناحیه مقاومت بسیج طراحی و نقاشی شده بود به خانواده محترم شهدا اهدا شد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها