خبرهای داغ:
باقرزاده:

بسیج با بهره‌گیری از روحیه جهادی امید ملت ایران در رسیدن به قله‌هاست

همدان-بسیجی همدانی گفت: بسیج با بهره‌گیری از روحیه جهادی در انجام منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، امید ملت ایران در رسیدن به قله‌ها است.
کد خبر: ۹۵۵۸۹۷۱
|
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سیداحمد باقرزاده در دیدار مسئولین سپاه انصارالحسین(ع) و سپاه ناحیه همدان و جمعی از بسیجیان فعال و نخبه با نماینده ولی فقیه در استان همدان که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، با گرامیداشت سالروز تشکیل سازمان بسیج مستضعفین، به اهمیت این نهاد انقلابی اشاره و اظهار کرد: بی‌شک بسیج شجره طیبه‌ای است که بعد از 44 سال توانسته در عرصه‌های مختلف دفاعی، امنیتی، فرهنگی، هنری، اقتصادی و... ببالد و از ثمرات و برکات آن همگی استفاده می‌کنیم.

وی افزود: بسیج با بهره‌گیری از روحیه جهادی در انجام منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، امید ملت ایران در رسیدن به قله‌ها است.

این بسیجی همدانی عنوان کرد: روحیه خدمت به مردم و دفاع از مظلومین که اساس و جوهره تفکر بسیجی است توانسته الگویی بی‌بدیل، نه تنها برای شیعیان جهان بلکه برای تمام آزادی‌خواهان جهان باشد.

وی ادامه داد: اگر می‌بینیم جنبش مقاومت اسلامی  با دستان خالی در نقطه صفر تقابل با روحیه شهادت طلبانه در مقام مقابله با رژیم منحوس صهیونیستی ایستادگی می‌کند اثر همین تفکر بسیجی است.

باقرزاده با تاکید بر اینکه امروز تفکر و نگرش بسیجی به شدت در اروپا و آمریکا رسوخ کرده است، گفت: اگر امروز از نظام استکبار جهانی خواسته شود که از بین تمام گروه‌ها و تشکل‌های موجود در جهان تنها یکی را ارج کند به طور قطع آن یک گروه بسیج خواهد بود و شاهد بر این ادعا حجم بالایی از حملاتی است که به این شجره طیبه انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار