خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام مصباح:

هراس دشمن از تفکر جوان بسیجی ایرانی است

همدان-امام جمعه بهار بااشاره به هراس دشمن ازتفکر جوان بسیجی ایرانی گفت:یمن بدون سلاح، اقتصاد دنیا را تحت شعاع قرار داده و غزه‌ای که یک زندان تحت سیطره اسرائیل است نتوانستن مقابله کنند و منشأ همه تفکر بسیجی است.
کد خبر: ۹۵۷۱۴۶۹
|
۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسيج از همدان، حجت‌الاسلام رضا مصباح در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بهار ضمن تبریک حلول ماه مبارک رجب اظهار کرد: ماه رجب پر از نعمت و ماه استغفار و بندگی است و ماه ظرفیت پیدا کردن است، انسان هرچه در این ماه ظرفیت و علم خود را گسترش دهد بهره او از ماه رمضان و شب‌های قدر بهتر و بیشتر خواهد بود.

وی با تبریک ولادت با سعادت امام جواد(ع) با بیان اینکه باید بتوانیم در مسیر بندگی خدا آنچه هدف از خلقت است در خود تجلی دهیم، افزود: امام جواد(ع) ۲۵ سال عمر کرد و اصل اساسی ایشان مبارزه با طاغوت  بوده است و با اینکه زندگی ایشان کوتاه بود اما به جهاد گذشت.

امام جمعه شهرستان بهار تصریح کرد: انقلاب ما در ابتدا جوانه زد و خار چشم دشمنان شد و چهل و سه سال از این انقلاب می‌گذرد اما هنوز دسیسه‌ها و مکر دشمنان باقی مانده است؛ این مردم باید ضمن شناخت دشمنان بدانند که این آمریکای جهانخوار تکیه‌گاه نیست و آگاه باشند که عزت و شرافت و کانون مقدس خانواده مورد هدف دشمن قرار گرفته است.

وی با اشاره به هراس دشمن از تفکر جوان بسیجی ایرانی ادامه داد: بسیج در فرانسه و انگلیس خود را نشان می‌دهد و یمن بدون سلاح، اقتصاد دنیا را تحت شعاع قرار داده است و با غزه‌ای که یک زندان تحت سیطره اسرائیل است نتوانستن مقابله کنند و منشأ همه این‌ها تفکر بسیجی است.

مصباح اظهار کرد: زمانی که سپاه پاسداران مقرهای تروریست‌ها را مورد اصابت قرار داد پیام مهمی را مخابره کرد که معنی آن برد یک هزار و ۳۰۰ کیلومتر پیامی به اسرائیل بود تا او بداند ایران به‌راحتی قلب او را هدف قرار می‌دهد.

وی بیان کرد: این حملات موشکی یک هشدار برای اسرائیل بود و در واقع پیامی برای تروریست‌ها که هیچ جای امنی برای آن‌ها وجود ندارد و طبق تاکیدات مقام معظم رهبری بر نقطه زنی و همگان آنطور که اذعان کردند این موشک‌ها بعد از طی مسافت هزار و ۳۰۰ کیلومتر با دقت بالا به هدف خوردند و این نشان دهنده قدرت بالای جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار