در حاشیه بازدید فرمانده سپاه امیر المؤمنین (ع) از محل راه‌اندازی درمانگاه چندتخصصی محله کارخانه نمک ، گروه‌های جهادی و اجتماعی فعال در منطقه و همچنین مردم با مطالباتی از سردار شاکرمی داشتند.
کد خبر: ۹۵۵۸۸۸۲
|
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵



 به گزارش خبرگزاری بسیج، در حاشیه بازدید فرمانده سپاه امیر المؤمنین (ع) از محل راه‌اندازی درمانگاه چندتخصصی محله کارخانه نمک ، گروه‌های جهادی و اجتماعی فعال در منطقه و همچنین مردم با مطالباتی از سردار شاکرمی داشتند.

 فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) با حضور در محل خانه مهر محله و برگزاری نشست صمیمی با گروه‌ها و مردم ، مطالبات آنها بررسی نمود.

 محله کارخانه نمک واقع در کمربندی هانیوان علیرغم بازدید رئیس جمهور از آن و دستورات لازم در خصوص رفع محرومیت اما کماکان از کمترین زیرساخت‌ها برخوردار نیست.

وب در ادامه بازدید گفت:  در کشوری که نظام برای پیشبرد دین از هیچ تلاشی فروگذار نیست مردم این محله محر‌وم برای داشتن یک باب مسجد جهت اجتماعات مذهبی و سایر برنامه‌ها هنوز پله ادارات را بالا و پایین می‌کنند.

سردار شاکرمی با اشاره به شرایط کنونی این منطقه گفت: پل ورودی محله بعنوان تنها محل تردد ساکنین ، در صورت عدم توجه مسئولین در آینده نزدیک به یک خرابه تبدیل خواهد شد.

در ادامه این بازدید نبود مدرسه ، مرکز بهداشتی ، خیابان و کوچه‌های مناسب و ... از جمله درددل‌های مردم و گروه‌های جهادی با فرمانده سپاه امیر المؤمنین (ع) بود.


 یکی از مهمترین خواسته‌های گروه‌های جهادی و اجتماعی حاضر در منطقه تغییر نام محله بوده چرا که خود نام محله کارخانه نمک به حاشیه بردن آن بیشتر دامن می‌زند که این خواسته هم علیرغم پیگیری‌های زیاد از نهاد‌های ذیربط هنوز در گیر و دار بروکراسی اداری دست و پنجه نرم می‌کند.

سردار شاکرمی ضمن پیگیری بخشی از مسائل این محله با تعدادی از مدیران استان ، آمادگی سپاه و بسیج را برای کمک به دولت جهت حل مشکلات با استفاده از ظرفیت‌های موجود اعلام کرد.

وی تاکید کرد: می‌طلبد مسئولین و مدیران ایلام در آستانه سفر رییس‌جمهور به استان این مشکلات را از طریق کارگروهی ویژه مورد بررسی قرار داده و هرچه سریعتر نسبت به حل آنها اقدام کنند.

 لازم به ذکر است با دستور فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) در روزهای گذشته تیم پزشکی متشکل از متخصصین مختلف با حضور در محله کارخانه نمک اقدام به راه‌اندازی درمانگاه چندتخصصی با ارائه خدمات کامل پزشکی و پیراپزشکی نمود.

 یکی از نکات قابل توجه این بوده که علیرغم هماهنگی‌های صورت گرفته جهت استقرار تیم پزشکی ، اما هیچ زیرساختی در این محله وجود نداشت که بتوان تجهیزات را در آن مستقر نمود و در نهایت از ملک شخصی مردم منطقه استفاده شد.


ارسال نظرات