فولادی گفت: سپاه ناحیه ایلام با تمرکز بر روی 5 منطقه در شهرستان ایلام شامل مناطق: بانبرز، سبزی آباد، محدوده کارخانه نمک در هانیوان، بانبور و منطقه پشت میدان میلاد، در نظر دارد تا با کمک سایر ادارات و نهادهای دولتی از مشکلات و آسیب های مترتب بر این مناطق بکاهد.
کد خبر: ۸۹۶۵۱۴۴
|
۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، "محمد حسین فولادی" فرمانده سپاه ناحیه ایلام ، گفت: یکی از اولویت های پنجگانه سپاه توجه به مناطقه حاشیه نشین شهرهاست و سپاه ناحیه ایلام با جدیت این موضوع را پیگیری می نماید.
فولادی اظهار کرد: ساکنین حاضر در این مناطق از اقشار کم برخوردار از امکانات رفاهی هستند و همین امر باعث ایجاد  آسیب هایی در این مناطق شده است.
وی افزود: این ناحیه با تمرکز بر روی 5 منطقه در شهرستان ایلام شامل مناطق: بانبرز، سبزی آباد، محدوده کارخانه نمک در هانیوان، بانبور و منطقه پشت میدان میلاد، در نظر دارد تا با کمک سایر ادارات و نهادها از مشکلات و آسیب های مترتب بر این مناطق بکاهد.
فرمانده سپاه ناحیه ایلام عنوان کرد: در گام اول با شناسایی بزرگان و افراد تاثیر گذار در این محلات و برگزاری جلسات شورایاری این مناطق، نماینده ای از بین این افراد انتخاب و این فرد مشکلات محلات را به سپاه ناحیه ایلام منعکس نموده تا این ناحیه با طرح مشکلات مربوطه در جلسات و کارگروه های مختلف شهرستانی شامل،کارگروه فرهنگی، عمرانی، بهداشتی و محرومیت زدایی و ..نسبت به کاهش مشکلات این محلات با کمک سایر نهادها اقدام نماید.
وی افزود: در بعد فرهنگی نشست های مشاوره ای باموضوع آسیب های اجتماعی برای خانواده های این مناطق نیز با حضور متخصصین و اساتید برجسته دانشگاه برگزار خواهد شد.
فولادی تصریح کرد: از مشکلات عدیده این مناطق، خارج بودن ساخت وسازهای مناطق مسکونی در بیرون از طرح جامع شهری است که البته این موضوع توسط شهرداری، شورای شهر و دفتر فنی استانداری در حال پیگیری است.
این فرمانده نظامی یاد آور شد: امیدواریم با کمک شهروندان عزیز ایلامی و به خصوص ساکنین این محلات وتوان ادارات و نهادهای دولتی قدم کوچکی در رفع مشکلات مردم غیور ایلام برداریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار