مدیر بنیاد خاتم الاوصیاء گفت: رهبریت امام خامنه ای(مدظله العالی) روحیه انقلابی و بیداری اسلامی گسترش یافت و نمونه آن را می توان شیخ زکزاکی را عنوان کرد که یازده میلیون مسلمان او را حمایت می کردند.
کد خبر: ۸۷۵۰۲۱۷
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حاج حسین یکتا مدیر بنیاد خاتم الاوصیاء در جمع کارکنان سپاه استان ایلام ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس، بیان کرد: امنیت امروز را مدیون ایثار و فداکاری رزمندگان 8 سال دفاع مقدس هستیم.

وی اظهار داشت: روزی در خاکریز های دفاع مقدس تصاویری را می دیدیم که افراد جانباز و شهید می شدند و در کنار بچه های غواص، پاتک های کارخانه نمک منطقه فاو، فکه، طلایه و مهران یک فضا حاکم بود ولی اگر از دکل های دیدبانی نگاه کرد کاملا فضا متفاوت بود.

حاج حسین یکتا ابراز کرد: اگر به حوادث طول تاریخ توجه نکرد و فقط چند دهه اخیر را بررسی کرد خواهیم دید که چندین هزار نفر برای اختلاف نژاد و دین و ملیت کشته شدند و این کشتار ها با هزینه های میلیارد دلاری فقط برای ساخت دهکده ایست که خودشان کد خدای آن باشند.

وی با اشاره به 22 بهمن ماه 1357 و پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: معادله و کاسه کوزه دشمن با پیروزی انقلاب بهم ریخته شد و هر چه منافقین و توطئه ها علیه ایران درست کردند باز هم خودشان بیشتر گرفتار شدند.

مدیر بنیاد خاتم الاوصیاء ادامه داد: دشمن فکر می کرد که با رحلت امام خمینی(ره) همه چیز به نفع خودشان تمام می شود اما رهبریت امام خامنه ای(مدظله العالی) روحیه انقلابی و بیداری اسلامی گسترش یافت و نمونه آن را می توان شیخ زکزاکی را عنوان کرد که یازده میلیون مسلمان او را حمایت می کردند.

حسین یکتا گفت: در دیدار هر جوان یا مسئول خارجی با مقام معظم رهبری عاشق این ولایت می شوند و این نشان می دهد که جبهه دشمن بهم ریخته شده است.

وی با بیان اینکه دنیا بین ظهور و سقوط گیر کرده است که ما منتظر ظهور امام زمان(عج) و غربی ها در حال سقوط هستند؛ افزود: حسین یکتا چهار جمله رهبری را مهم خواند و ابراز کرد: نبرد عزم ها و اراده ها شروع شده است، آیا چند نفر از بسیجیان دانشجو بند پوتین های خودشان را برای این نبرد بزرگ محکم کردند؟

وی به جمله دیگر رهبری که می گوید در پیچ مهم تاریخی هستیم اشاره کرد و افزود: پای کار نیامدن جوانان در مراسمات فرهنگی بسیج نشان از همین پیچ های تاریخی است.

مدیر بنیاد خاتم الاوصیاء اظهار کرد: شما بدریون بدر کبری هستید؛ یعنی دو راه را قبول دارید یا باید صلح و اسلام همه جا باشد یا اسلام نباشد من هم نمی خواهم باشم چون حکمت خلقت ما انقلاب اسلامی است.

وی چهارمین جمله مهم مقام معظم رهبری ابتکار عمل در شرایط کنونی دانست و عنوان کرد: جنگ فرهنگی آرام آرام عفت و حجاب را از دختران جامعه می گیرد پس باید برای مقابله با این دشمن که کاملا پیشرفته است برنامه ریز کرد.

حسین یکتا مدیر بنیاد خاتم الاوصیاء بیان داشت: جوانان باید به غربت امام زمان(عج) توجه کنند تا مشکلات جامعه حل شود.

وی در آخر بیان کرد: با روشنگری دنیا همین دهکوره های ایران پایتخت های بین المللی دین اسلام خواهد شد.

ارسال نظرات