فرمانده حوزه مقاومت شهید دستغیب آبپخش:

بسیج، منشأ خیر و خدمات ارزنده است

سرهنگ پاسدار حسین کهن مو در جمع بسیجیان شهر آبپخش گفت: بسیج، منشأ خیر، برکات و خدمات ارزنده است.
کد خبر: ۹۵۵۸۶۱۴
|
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲

بسیج، منشأ خیر و خدمات ارزنده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، سرهنگ حسین کهن مو فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید دستغیب آبپخش با بیان اینکه بی‌تردید دستور تشکیل بسیج، الهامی خدایی بر قلب امام خمینی (ره) بود؛ اظهار داشت: امام خمینی (ره) از
مصادیق روایت شریفه المؤمن فإنه ینظر بنور الله بودند، امام راحل با نور خدا حرکت می‌کردند و راهنمایی می‌شدند و دستور تشکیل بسیج در آن دوران حساس اوایل انقلاب از الهامات الهی بر قلب ایشان بود.
وی با اشاره به نقش تعیین کننده رهبر معظم انقلاب اسلامی در صیانت از بسیج، خاطرنشان کرد: پس از پایان جنگ تحمیلی عده ای‌‎ این سخن را القا می‌کردند که جنگ تمام شده و دیگر نیازی به جریان بسیج و بسیجی نداریم؛ اما ایشان با صلابت، قدرت، روشن‌بینی و ژرف‌نگری از این یادگار ارزشمند امام خمینی (ره) دفاع کردند و اجازه ندادند این شجره طیبه‌ای که امام راحل در عالم به وجود آوردند و روز به روز شعاع آن گسترده‌تر می‌شود؛ از بین برود.
کهن مو یادآور شد: در تفکر امام خمینی (ره) بسیج آنقدر جایگاه والایی دارد که در سخنی می‌فرمایند «اگر بر کشور نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین‌انداز شد، چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور می‎گردد»؛ این سخن بسیار پرمعنا، ضمن نشان دادن اهمیت تفکر بسیجی، گستردگی این تفکر را در ساحت‌ها و حوزه‌های مختلف بیان می‌کند؛ زیرا دشمن تنها از راه نظامی کشور‌ها و ملت‌ها را به تسلیم وانمی‌دارد؛ حربه‌های اقتصادی، فرهنگی، تبلیغاتی و روانی از دیگر ابزار‌های استکبار برای سلطه بر ملت‌ها است.
این مقام مسئول عنوان کرد: بسیج تبلور جوهره حرکت جوانان انقلاب و شیفتگان اعتلای وطن برای پاسخ به نیاز‌های انقلاب، نظام و میهن اسلامی با تفکر جهادی و انقلابی است.
وی اذعان داشت: بسیج در حافظه تاریخی این سرزمین برای ملت شریف و نجیب ایران منشأ خیر، برکات و خدمات ارزنده است و برای همیشه در تاریخ میهن اسلامی ماندگار و پیشران بروز و ظهور بالندگی نسل‌های جوان مسئولیت‌پذیر جامعه در پاسخ به الزامات و مقتضیات ایران قوی و شایسته خواهد بود.
فرمانده حوزه مقاومت شهید دستغیب آبپخش در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به آثار و تبعات عملیات حماس علیه اسرائیل بیان کرد: حمله حماس سبب شد تا رژیم صهیونیستی که ادعای شکست‌ناپذیری داشت، شکست بخورد و تمامی برنامه‌های عادی‌سازی روابط اسرائیل با عربستان و کشور‌های منطقه هم برهم خورد.
سرهنگ کهن مو یادآور شد: امروز بی‌آبرویی رژیم صهیونیستی و آمریکا طوری شده که از داخل آمریکا و انگلیس تظاهرات و شعار‌هایی علیه سران آن‌ها صورت می‌گیرد و مردم بسیاری از مناطق حامی فلسطین شدند و صهیونیست‌ستیزی در دنیا طی چند روز گذشته چندبرابر شده است.
انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار