خبرهای داغ:
اولین دوره مسابقه سه دقیقه با دستاورد‌ها (علمی، صنعتی، فناوری و پژوهشی) با هدف آشنایی دانشجویان با دستاورد‌های جدید، برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۵۸۴۶۶
|
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۲

اولین دوره مسابقه سه دقیقه با دستاورد‌ها (علمی، صنعتی، فناوری و پژوهشی) با هدف آشنایی دانشجویان با دستاورد‌های جدید رشته تحصیلی خود، توسط بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز با همکاری بسیج دانشجویی، باشگاه پژوهشگران جوان و انجمن‌های علمی دانشگاه در تاریخ سه شنبه ۵ دیماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

در این مسابقه هر شرکت کننده تنها سه دقیقه فرصت دارد تا در مقابل داوران و تماشاگران پژوهش خود را به وسیله‌ی یک اسلاید پاورپوینت ارائه دهد.

از میان تمامی شرکت کنندگان حداکثر بیست و پنج شرکت کننده با رأی داوران به مرحله‌ی پایانی راه می‌یابند و از میان راه یافتگان به مرحله‌ی پایانی به پنج شرکت کننده برتر جوایز نفیسی اهداء خواهد شد. همچنین به تمامی شرکت کنندگان، به شرط اعلام حضور در روز مسابقه گواهی شرکت در مسابقه اهدا خواهدشد.

تمامی دانشجویان دوره‌های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری و دانش آموختگان در هر رشته‌ای میتوانند در این مسابقه شرکت نمایند.

در صورت تمایل به شرکت در این مسابقه پس از مطالعه‌ی دقیق آیین نامه و راهنمای ثبت نام و تکمیل فرم ثبت نام آثار خود را به آدرس iaua۳ma@chmail.com ارسال کنید.

 برای کسب اطلاع از جزئیات و نیز نحوه‌ی شرکت در مسابقه به وبسایت دانسگاه آزاد اسلامی واحد اهواز مراجعه بفرمائید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار