خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور در نشست هیئت اندیشه ورز مهندسین بسیجی شهر گراش گفت: در مطالبه گری برای حق مردم، نباید ترسی به دل داشته باشیم، چرا که خدشه‌ای بر کار درست وارد نمی‌شود.
کد خبر: ۹۵۵۸۴۶۳
|
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، نشست هیئت اندیشه ورز مهندسین بسیجی شهر گراش و بازدید از پروژه‌های ملی مسکن با حضور مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور در راستای برگزاری رویداد ملی عمران روستا برگزار شد.

دکتر محسن قنادزاده مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور در این نشست، با بیان اینکه کسانی که بضاعت مالی دارند راهکاری برای مسکن خود پیدا می‌کنند و افرادی که در طرح مسکن ملی ثبت نام می‌کنند افراد ضعیف‌تری هستند، اظهار داشت: یک طرف طرح مسکن ملی پیمانکار و مردم هستند و طرف دیگر دولت، پس اگر مسئولی اشکال و ضعف را بداند و آن را درمان نکند در قبال جامعه مسئولیت دارد.

وی با بیان اینکه کند پیش رفتن پروژه مسئولیت متصدیان امر را در پی دارد ادامه داد: پروژه اگر رشد نکند مردم هم اعتماد نمی‌کنند، اما اگر رشد داشته باشد، مردم هم آورده‌های بیشتر و بهتری فراهم کرده و اعتماد می‌کنند.

رئیس رویداد ملی عمران روستا با تاکید بر اینکه بسیجی آن کسی است که دلش به حال ملت می‌سوزد و از دیگران بیشتر برای مردم کار می‌کند، تصریح کرد: خانه مهندسین برای زیارت مهندسین بسیجی در مشهد می‌تواند از این جلسه کلید بخورد، و پیشنهاد خوبیست که باز هم جرقه آن از استان فارس برمی‌خیزد.

قنادزاده با تاکید بر اینکه بسیجیان باید این روحیه بسیجی را در خود حفظ کنند، گفت: برای دور ماندن و مصون ماندن از خطرات، باید همه با هم متحد باشیم و بسیج هم به همین معنیست.

وی با اشاره به یک توقف ۸ ساله در ساخت مسکن، کاهلی مدیریت را علت دیگر افزایش متقاضیان مسکن دانست و ادامه داد: برای اینکه اتفاقات خوبی در حوزه مسکن رقم بخورد همه باید دست به دست هم دهند اگر یک حلقه از حلقه‌های متصل به هم در این راستا همکاری نکند کار می‌خوابد و حلقه اصلی طرح ملی مسکن در استان‌ها استاندار است.

مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور با بیان اینکه استاندار باید در این راه تمام ظرفیت‌ها را به خط کند، تاکید کرد: بسیج همواره همراه و همپای مردم است، و در این مورد هم مطالبه‌گری را حق خود می‌داند.

وی با درخواست از مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری فارس در پیگیری و مطالبه‌گری طرح مسکن ملی از استاندار، تصریح کرد: ما در مطالبه‌گری برای حق هموطنانمان نباید ترسی به دل راه بدهیم؛ چرا که کاری که درست است کسی نمی‌تواند به آن خدشه‌ای وارد کند، در مطالبه‌گری باید مسیر درست را طی کرد.

قنادزاده گفت: همه عملکرد استان در استانداری خلاصه می‌شود، و طرح ملی مسکن هم یکی از شاخصه‌های ارزیابی استان‌ها و شخص استاندار است.

وی، ظرفیت جوانان را بهترین امتیاز مسئولین در استان‌ها و شهرستان‌ها دانست و تصریح کرد: جوانان متخصص هم باید در حوزه تخصصی خود تیم‌های رصد داشته باشند و با احصاء مشکلات پیدا کردن راه حل‌ها مطالبه‌گر از مسئولین باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار