خبرهای داغ:
امام جمعه گنبدکاووس:

«بسیج» هر کجا که باشد مظهر پیروزی است/حضرت فاطمه(س) مظهر بصیرت دینی است

حجت الاسلام والمسلمین ترابی گفت: بسیج هر کجا باشد مظهر پیروزی است، در اوج نا امیدی اگر بسیج وارد میدان شود مظهر موفقیت، نشاط، پناه بودن، تواضع و گمنامی است.
کد خبر: ۹۵۵۸۴۵۷
|
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۸

«بسیج» هر کجا که باشد مظهر پیروزی است/حضرت فاطمه(س) مظهر بصیرت دینی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام ترابی امام جمعه شهرستان گنبد در جمع کارکنان سپاه گالیکش گفت: حضرت فاطمه (س) تجسم تشخص خوبی هاست و حتی از خوبی بالاتر و معیار تشخیص حق و باطل است. 

ایشان در ادامه افزود: فاطمه (س) پرچمدار هدایت بعد از نبی اکرم (ص) است و پیامبر فاطمه (س) را محور رضا و خشم خدا معرفی کرده است. 

امام جمعه گنبد خطاب به کارکنان ناحیه گالیکش گفت: زهرای اطهر خودش معیار بصیرت دینی است اگر کسی آن را تشخیص ندهد، دیگر چیزها را نمی تواند درست تشخیص بدهد. 

 ترابی به آیه ۱۱۱ و ۱۱۲ سوره توبه در خصوص ویژگی های بسیج پرداخت و اظهار داشت: خدا خریدار است و جان و مالی که در راه خدا از دست می رود، خدا حاضر است آن را بخرد.

امام جمعه گنبدکاووس اظهار داشت: بسیجی کسی است که نهایت راهش دو چیز است، اول حسن و عاقبت به خیری و یکی از بهترین های آن نصرت خداست و دیگری فوز عظیم شهادت و رستگاری بزرگ است. 

وی خاطر نشان کرد: بسیج هر کجا باشد مظهر پیروزی است، در اوج نا امیدی اگر بسیج وارد میدان شود مظهر موفقیت، نشاط، پناه بودن، تواضع و گمنامی است. 

 ترابی به جمله ای از سردار سلیمانی پرداخت و گفت: سردار سلیمانی؛ شهیدان شهید زندگی کردند تا به شهادت رسیدند، خدا خریدار است و آن شرایط و ویژگی هایی دارد.

وی در پایان افزود: ویژگی هایی از قبیل طائب یعنی دائم در حال بازگشت بودن هستند و هر چقدر که خوب باشند باز هم خودشان را بدهکار خداوند متعال می دانند و دیگری عابد بودن و در مسیر بندگی خداوند حرکت کردن است یعنی خدا محور هستند و از نام محوری، من محوری،عنوان محوری و هر چیز که حول محور خدا نباشد پرهیز می نمایند و دور خدا می چرخند و همیشه اهل حمد و تسبیح خداوند هستند، به نماز عشق می ورزند، حد و حدود الهی را رعایت می کنند، امر به معروف و نهی از منکر می کنند و... این ها ویژگی های بسیج است . 

ارسال نظرات
پر بیننده ها