خبرهای داغ:
مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی آبادان از اعزام تیم چند تخصصی و انجام ویزیت رایگان همراه با توزیع دارو رایگان در روز سه شنبه اول آذر ماه در روستای خضر نبی آبادان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۸۴۰۹
|
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۶

مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی آبادان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ضمن تشکر از مرکز بهداشت آبادان اظهار داشت: این برنامه در راستای ادامه خدمات رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار برگزار شد. 

وی گفت: در این برنامه بیماران دارای اولویت در روزهای قبل از اعزام گروه تخصصی پزشکی،توسط مرکز بهداشت شناسایی و پس از انجام معاینات اولیه توسط پزشک عمومی روستا و با برنامه‌ریزی قبلی جهت حضور طبق زمان بندی تعیین شده دعوت شدند.

وی افزود: در این اعزام تعداد ۵۷ بیمار با رعایت ضوابط بهداشتی پس از غربالگری تست قند و فشار خون، توسط پزشکان متخصص مربوطه (متخصص زنان و زایمان، داخلی و ارتوپد) معاینه و با حضور بهورز، آموزش های لازم را بصورت رایگان دریافت نموده و همچنین با توجه به تجویز پزشک، داروهای هر بیمار پس از تهیه از داروخانه ها به صورت رایگان به ایشان تحویل داده شد.

ایشان اضافه نمود: طی این اعزام با توجه وضعیت حاد یکی از مادران باردار و دستور متخصص محترم زنان و زایمان در خصوص ارجاع ایشان به یکی از بیمارستان های شهرستان، در اسرع وقت طی هماهنگی با فوریت های پزشکی آبادان، نزدیکترین آمبولانس به محل اعزام و مادر باردار جهت بستری و ادامه مراحل درمان به بیمارستان منتقل گردید.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار