فرمانده سپاه روح‌الله با تاکید بر اینکه هنر همراه با معنویت می‌تواند حرکت آفرین باشد، گفت: هنر معنوی می‌تواند انسان را به کمال برساند.
کد خبر: ۹۵۵۸۲۹۰
|
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی پیش از ظهر امروز در گردهمایی هنرمندان استان مرکزی در فرهنگ‌سرای آیینه شهر اراک، با تاکید بر اینکه معرفت دانایی نیست، گفت: معرفت دارایی است.

وی با تاکید بر اینکه بایستی به هنر روح معنویت بدهیم، افزود: خداوند جهان را بر اساس ریاضیات آفریده است؛ هنر همراه با معنویت می‌تواند حرکت آفرین باشد.

فرمانده سپاه روح‌الله با تاکید بر اینکه هنر معنوی می‌تواند انسان را به کمال برساند، گفت: انسان برای رسیدن به کمال بایستی بتواند کمال جمادی و حیوانی را پشت سر گذاشته و به کمال بی‌نهایت یا همان کمال شهدا برسیم.

سردار کریمی هنر حضرت امام خمینی(ره) را شکل‌دهی جبهه‌های مقاومت دانست و گفت: هنر امام راحل این بود که جوانان را به میدان بیاورد و به سلاح ایمان و معنویت کند تا در نهایت به مقابله با جبهه استکبار برخیزند.

وی به مقاومت مردم غزه اشاره کرد و ادامه داد: مردم غزه با الگوگیری از انقلاب اسلامی در مقابل استکبار ایستاده‌اند و شما دیدید که غزه‌ای که ۲ هزار نفر جمعیت دارد با رسیدن به همین کمال توانسته است به یک امپراتوری حمله کند و شکست سنگینی را به استکبار وارد سازد.

فرمانده سپاه روح‌الله خاطرنشان کرد: ما امروز می‌بینیم که حماس و جبهه اسلامی در غزه توانسته است مدل جدید فروپاشی رژیم صهیونیستی را ارائه کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات