خبرهای داغ:
به همت گردان ۱۰۵ حضر‌ت امام حسین (علیه السلام) انجام شد:
به مناسبت پنجم آذر روز بسیج مستضعفین، همايش بزرگ گرامی داشت هفته بسیج با شعار محوری و سراسری بسیج، امید ملت ایران توسط بسیجیان استان اصفهان در محل مصلی نماز جمعه اصفهان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۵۸۲۲۷
|
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۲

‌به گزارش خبر گزاری بسیج از لشکر ۱۴ حضرت امام حسین(علیه السلام)، به مناسبت پنجم آذر روز بسیج مستضعفین، همايش بزرگ گرامی داشت هفته بسیج با شعار محوری و سراسری بسیج، امید ملت ایران توسط بسیجیان استان اصفهان در محل مصلی نماز جمعه اصفهان برگزار گردید.

رهبر معظم انقلاب اسلامی: نیروهای نظامی و بسیجی ما مؤمن و با اخلاص هستند و به عنوان پشتوانه ای که هیچ خدشه ای در آن راه ندارد، محسوب می شوند، انکار بسیج، انکار بزرگترین ضرورت و مصلحت برای کشور است، اگر بسیج در دوران پس از جنگ نبود و اگر امروز هم نباشد کمیت این انقلاب و این نظام و همه حرکتهای سازنده این کشور لنگ است.

فرمانده گردان ۱۰۵ حضرت امام حسین (علیه السلام) ضمن اشاره به فرمایش فوق رهبری بيان داشت: به مناسبت گرامی داشت پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(قدس سره الشریف) و هفته‌ بسیج، بسیجیان و رزمندگان این گردان نیز همانند سایر بسیجیان در همايش سراسری در محل مصلی نماز جمعه اصفهان شرکت نمودند.

وی افزود: امروز بیش از هر زمانی نیازمند ترویج فرهنگ بسیجی در جامعه هستیم و تردیدی نیست تفکر مقاومت و فرهنگ بسیجی ملت ایران تحت راهبری ولایت فقیه در آینده‌ای نه چندان دور موجبات تحقق آرزوی جامعه‌ی بشری در رهایی از چنگال سلطه‌گران و سلطه ‌پذیران روزگار را در رسیدن به قله‌های پیشرفت در سطح جهان و زندگی شرافت مندانه و سعادتمند را فراهم خواهد آورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها