حوزه شهید نصرت زهی ناهوک در یک اقدام خداپسندانه با کمک خیرین دارو ساز اقدام به تهیه و تامین دارو برای بیماران نیازمند عشایری کرد.
کد خبر: ۹۵۵۸۱۸۱
|
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرنگار بسیج از سراوان، برادر پاسدار نظیر احمد دوستی فرمانده حوزه شهید نصرت زهی ناهوک بیان کرد: به منظور انجام ویزیت رایگان با هدف انجام "درمان اولیه کامل" پایگاه شهید ملک محمد بلوچی با کمک خیرین داروساز اقدام به جمع آوری دارو کرد که در روزهای آتی هفته بسیج ویزیت رایگان نیز در منطقه عشایری تحت پوشش انجام خواهد شد.


وی افزود: درمان همواره از مهمترین نیاز ها و دغدغه های مردم بوده است که به دلیل افزایش روز افزون قیمت های دارو و درمان و دوری راه مناطق عشایری از مراکز درمانی همواره بخش از اقشار کم درآمد به پزشک مراجعه نمی کنند، که گاهاً با پیشرفت بیماری باعث بروز عواقب جبران ناپذیری می شود .

فرمانده حوزه شهید نصرت زهی ناهوک تصریح کرد: در اغلب ویزیت های رایگانی که تا پیش از این انجام شده است همواره کمبود فاحشی در دارو بوده است. به نحوی که صرفاً به تشخیص در ویزیت رایگان اکتفا نموده اند . اما این حوزه در نظر دارد با شعار "درمان اولیه کامل " به انجام ویزیت رایگان شامل ویزیت پزشک عمومی، معرفی به پزشک متخصص در صورت نیاز، انجام مراقبت های منظم شامل تست قند و فشار خون، اهدای رایگان دارو و سرم ترابی در صورت نیاز اقدام نماید تا بتوان کلیه خدمات اولیه را به صورت بسته ای یکجا در اختیار بیمار قرار داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار