به مناسبت هفته بسیج و شعار حمایت از مردم مظلوم فلسطین، رزمایش 100 هزار نفری «الی بیت المقدس» با حضور سردار حسن‌ زاده فرمانده سپاه تهرا ن بزرگ، قشر‌های مختلف بسیجیان و مردم، صبح روز جمعه در شهر تهران برگزارشد.
کد خبر: ۹۵۵۸۰۷۹
|
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶

سردار حسن‌ زاده فرمانده سپاه حضرت محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ، در رزمایش 100 هزار نفری «الی بیت المقدس» که  صبح روزجمعه 4 آذر 1402  با حضور قشر‌های مختلف بسیج و مردم مومن و انقلابی شهر تهران در حمایت از مردم مظلوم غزه در خیابان انقلاب شهر تهران برگزارشد، اظهار داشت: نیرو‌های حماس بزرگترین شکست را بر هیمنه پوشالی صهیونیست‌ها وارد کردند و دیگر ترمیم نخواهد شد

سردار حسن‌ زاده با اشاره به اینکه صدای خرد شدن استخوان‌های رژیم کودک کش صهیونیستی به گوش جهانیان رسیده است، گفت: امروز در غزه روز‌های پایانی عمر نکبت‌بار رژیم صهیونیستی رقم خورده است و در آینده نزدیک همه ملت‌ها شکست صهیونیست‌ها را جشن خواهند گرفت.

وی در ادامه سخنانش با تاکید بر اینکه رژیم غاصب و جعلی اسرائیلی و کشور‌های همپیمان آنان بدانند تارخ مصرفشان گذشته است و به جای جولان، باید هرچه سریعتر کوچ کنند، افزود: اتحاد امروز کشور‌های مسلمان را تحسین برانگیز است. بنابراین مردم غزه و حماس تنها نیستند و تا نابودی رژیم غاصب صهیونیستی در صحنه نبرد حاضر خواهیم بود.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ یادآور شد: امروز اگر هزاران کودک بی‌گناه دیگر در سرزمین‌های اشغالی به خاک و خون کشته شود شکست این جنگ متوجه رژیم صهیونیستی خواهد بود؛ چرا که آنان قادر به نبرد با گروه‌های مقاومت نیستند؛ بمباران مردم بی‌گناه و اماکن و بیمارستان‌ها پیروزی محسوب نمی‌شود.

وی گفت: امروز همه جهانیان شاهد خروش ملت ایران، بسیجیان تهران و همه مردم تهران، کودکان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و پیشکسوتان در خیابان انقلاب در رژه حماسی فریاد می زنند که غزه تنها نیستید و ما از شما حمایت می کنیم.

او ادامه داد: امروز جهانیان فریاد حمایت تمام عیار ملت ایران و بسیجیان ایران را می شنوند حتما با این حضور با این اطمینان قلب و با این حماسه‌ای که مردم عزیز شاهد هستند مردم فلسطین مسیر خودشان را ادامه می‌دهند امروز رژیم صهیونیستی شاهد خروش همه ملت‌های جهان است.

سردار حسن زاده یادآور شد: این رژه حماسی امروز بیانگر بروز و ابراز احساسات مقاومت مردم ایران است به امید خدا در آینده نزدیک با پیروزی قاطع و مردم فلسطین و با شکست تمام عیار رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار نماز جماعت را در قدس شریف می‌خوانیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار