خبرهای داغ:
سردار کریمیان در آذرشهر:

شهدا مظهر قدرت و راهشان چراغ هدایت است

تبریز- فرمانده سابق سپاه عاشورا گفت: ما دوران دفاع مقدس را با غیرت و اقتدار به پایان رساندیم و شهدایی تقدیم این انقلاب کردیم که برای ما مظهر قدرت و راهشان چراغ هدایت است.
کد خبر: ۹۵۵۷۸۹۳
|
۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سردار غلام عسکر کریمیان در نمایش اقتدار بسیجیان آذرشهر، بسیج را ساخته و پرداخته تفکر اسلام و امام راحل عظیم الشان دانست و افزود: هرجا پیروزی در جبهه های حق علیه باطل، نصیبمان شد تفکر بسیجی در آنجا حاکم بود .
وی خاطر نشان کرد: در دوران دفاع مقدس اگر حضور نیروهای مقاومت مردمی بسیج نبود قطعا با مشکل اساسی روبرو می شدیم به برکت بسیجی ها و اخلاص، ایثار و روحیه شهادت طلبی آنها بود که خداوند نصرت خود را به ملت ایران نشان داد.

سردار کریمیان اظهار داشت: دشمنان برای تجزیه ایران اسلامی و تحریف آرمان های انقلاب، شب و روز تلاش می کنند تا به اصلی ترین سرمایه های جامعه ما ضربه بزنند که با حضور به موقع مردم و توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار(ع)، نتوانستند در جبهه نیمه سخت هم پیروز شود

وی  خطاب به مسئولان گفت: مسئولین انقلاب که به برکت اسلام و انقلاب و همت مردم ، به مسئولیت رسیده اند باید همواره پشت سر رهبری و ولایت فقیه باشند و در مقابل دشمن مقاومت کنند و روحیه امید را در دل مردم زنده کنند.

مراسم نمایش اقتدار بسیجیان و ویژه برنامه میقات صالحین، سپاه آذرشهر امروز، با حضور مسئولان ادارات، خانواده  شهدا و ایثارگران و رزمندگان، یگان‌های امنیتی امام علی(ع) و امام حسین(ع)، گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر سپاه ،در مصلای حاج کاظم این شهر ،برگزار و در آن ز بسیجیان نمونه حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج تجلیل شد.

ارسال نظرات