خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه عاشورا:

بسیج از یادگاران ماندگار و با برکت امام راحل است

تبریز- جانشین فرمانده سپاه عاشورا در اجتماع بسیجیان شهرستان اسکو، گفت: یکی از یادگاران مهم امام راحل بعد از انقلاب اسلامی تشکیل بسیج مستضعفین بود که مایه برکت در طول انقلاب اسلامی هست.
کد خبر: ۹۵۵۷۸۶۳
|
۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، الیاس گلمحمدزاده در اجتماع بسیجیان اسکو، افزود: سوال مهم این است که علت تشکیل بسیج چه بود در جواب باید گفت که انقلاب ما با انقلاب کشورهای دیگر متمایز است انقلاب اسلامی ایران، انقلاب مردمی است و پاسداری و صیانت از این انقلاب نیز باید به مردم سپرده شود.

وی ادامه داد: در طول انقلاب اسلامی بسیج در میدان های مختلفی نقش ایفا کرده است و پیروز و سربلند از آن بیرون آمده است. در ابتدای انقلاب اسلامی اگر بسیج نبود واقعا جنگ تحمیلی با سختی پیش میرفت و ممکن بود به مسیر شکست برودو امروز نیز شاهد این هستیم که کشور های جهان اسلام از بسیج برای دفاع از استقلال و فرهنگ و مذهب کشور الگو گرفتند. 

گلمحمدزاده اضافه کرد: کلید حل مشکلات جامعه بسیج و تفکر بسیج است امروز ما نیازمند بسیج و تفکر آن هستیم و اگر می خواهیم گام دوم انقلاب و گام تمدن ساز را در جامعه پیاده کنیم باید روی این موضوع تاکید کنیم.  

ارسال نظرات