خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز:
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز گفت: بسیج در روز‌های اول انقلاب بنا به مقتضیات نگهبانی و مراقبت از انقلاب مباحث امنیتی و تهدیدات نیمه سخت بود و امروز کارکردش در سایر زمینه‌ها هم می‌باشد.
کد خبر: ۹۵۵۷۸۱۹
|
۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ غلامعلی احمدی جابری فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز در جمع نمازگزاران نمازجمعه شهرک گلستان اظهار داشت : بسیج در روزهای اول انقلاب بنا به مقتضیات نگهبانی و مراقبت از انقلاب مباحث امنیتی و تهدیدات نیمه سخت بود امروز کارکردش در سایر زمینه ها هم می باشد .

سرهنگ احمدی جابری افزود : خیزشی که برعلیه اسرائیل شکل گرفته برگرفته از بسیج مردمی جوانان حماس، انصار الله و غیره می بینید.

این مقام سپاهی تصریح کرد : بسیجیان در شمال غرب شیراز طی دو سال اخیر قریب ۱۸ هزار بسته معیشتی ، ۶۴ سری جهیزیه کمک به امر ازدواج آسان ، مبلغ ۶۵۰ میلیون نقدی در قالب کمک درمان و اجاره بها به اقشار محروم، توزیع ۲۱ هزار پرس غدا ، ۷۱ باب منزل در حال مرمت و ساخت می باشند.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز گفت: در شمال شیراز ۱۱۰ گروه جهادی در زمینه خدمات دهی و خدمات رسانی در بلایای طبیعی سیل و زمینه هاي معیشتی و عرصه های مختلف فعال اند.

این مقام سپاهی در سپاه فجر ادامه داد: بسیج برای خدمت مردم در صحنه است بسیج امروز مقوله امنیتی ، فرهنگی، تربیتی و کارآفرینی و... حضور دارد .

وی تصریح کرد: در بعد تربیتی دانش آموزان بسیج دانش آموزی در همین مدارس دوره تربیت محور ، اردوی راهیان نور ، طرح شهید بهنام محمدی در ناحیه ۲ شیراز دنبال می نماید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار