به مناسبت هفته بسیج در دانشگاه علمی کاربردی

همایش جهاد تبیین باموضوع توانمندسازی ،کارآفرینی واشتغالزایی درتنگستان برگزار شد

مدیرکل تعاون،کار ورفاه اجتماعی استان بوشهر در همایش تبیینی که به مناسبت هفته بسیج در مرکز آموزشی علمی کاربردی تنگستان برگزار شد گفت:نقش بسیج درپیشبرد اهداف متعالی نظام بسیار پر رنگ است.
کد خبر: ۹۵۵۷۵۰۲
|
۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان ،دکتر مصدق کشاورزی مدیرکل اداره تعاون،کار ورفاه اجتماعی استان بوشهر در همایش جهاد تبیین که توسط بسیج دانشجویی وبه میزبانی مرکز آموزشی علمی کاربردی کشت و صنعت پاسارگاد تنگستان برگزارشد ضمن تبریک هفته بسیج گفت: دانشگاه نقش بسیار مهم واساسی در توانمندسازی وتربیت افراد جامعه دارد.

کشاورزی مدیرکل اداره تعاون،کار ورفاه اجتماعی استان بوشهر درادامه با بیان نقش بسیج در پیشبرد اهداف نظام افزود:نقش بسیج در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، اداری و امنیتی و تعالی و پیشبرد ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامی بسیار مهم و انکارناپذیر است.
دکتر مصدق کشاورزی با تأکید بر فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «بسیجی شدن بسیار آسان، اما بسیجی ماندن سخت است»، ادامه داد: بسیج در همه صحنه‌های حساس انقلاب اسلامی همیشه به‌خوبی نقش خود را ایفا کرده است و ما نیز باید قدر و ارزش تلاش آن‌ها را ارج بنهیم.
وی خاطرنشان کرد: آشناکردن جوانان و نوجوانان با تفکر بسیجی موجب رشد و تعالی کشور در عرصه‌های مختلف می‌شود.

ایشان اهمیت ولزوم کار آفرینی درجامعه را مهم قلمداد وتصریح کردند:کارآفرینان موتور حرکت و رشد اقتصادی یک جامعه هستند که در یک محیط رقابتی و شرایط عدم تعادل، جامعه را به حرکت درمی آورند و توسعه می بخشند.
مصدق کشاورزی درپایان با اشاره به مزایای کارآفرینی برای اقتصاد کشورها گفت:مهم ترین مزایای کارآفرینی برای اقتصاد کشورهای مختلف و به طور اخص اقتصاد کشورهای در حال توسعه شامل این موارد است:ایجاد اشتغال،ارائه خدمات و محصولات مورد نیاز هر کشور در سطح داخلی و بین المللی وایجاد ثروت.

انتهای پیام /

ارسال نظرات
آخرین اخبار