همزمان با هفته مبارک بسیج، همایش اقتدار بسیجیان پایگاه بسیج سیدالشهداء علیه السلام و حوزه بسیج امام حسین علیه السلام بازفت برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۷۴۷۹
|
۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ امام جمعه کوهرنگ با گرامیداشت هفته ی مبارک بسیج و یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی با اشاره به جایگاه بسیج گفت: بسیج این لشکر مخلص خدا 44 سال قبل با فرمان تاریخی موسس انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) برای دفاع از انقلاب اسلامی و مقابله با استکبار جهانی، شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار و رژیم کودک کش و جعلی اسراییل و مشارکت گسترده در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی  تشکیل شد.

حجت الاسلام ایوب محمدی افزود: بسیج تنها یک واژه نیست، بسیج مفهومی والا از شرف، انسانیت، اخلاق، ایثار، همکاری، خردورزی و شناخت فرصت ها و ظرفیت هاست، بسیج فرهنگ امتداد ولایتمداری و پشتیبانی از امام زمان ارواحنافداه است.

وی،به عملیات غافلگیرانه طوفان‌الاقصی اشاره کردو گفت: رزمندگان جبهه مقاومت مستقر در نوار غزه، با طراحی و اجرای عملیاتی غافلگیرانه و عبور از دیوار حائل بین نوار غزه و سرزمین‌های اشغالی، رژیم کودک کش اسراییل را در دنیا تحقیر و شکست دادند و زمینه نابودی رژیم جنایات صهیونیستی را فراهم کردند.

ارسال نظرات