در بخشی از وصیت‌نامه شهید «علی اصغر انصاری» آمده است: ای ملت ایران، هرگز فریب منافقین و روشنفکران غرب زده را نخورید.
کد خبر: ۹۵۵۷۴۷۳
|
۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ شهید والامقام «علی‌اصغر انصاری» در چهارم شهریور ماه سال ۱۳۴۱ در روستای ازنوجان از توابع خمین چشم به دیدار هستی گشود تا از سربازان تربیت یافتة مکتب عاشورا و امام حسین(ع) باشد، به فرمان پیر و مرادش امام خمینی لبیک گفت و سنگر جبهه را پر کرد و جان فشانی‌ها و دلاوری‌هایی انجام داد که بر صفحه‌های تاریخ و بر یاد و ذهن دوستان و هم رزمانش به یادگار حک شده است، در خرمشهر قهرمان در بیستم مرداد ماه سال ۱۳۶۱ و در گرمای طاقت فرسای آن روزهای تابستان خرمشهر در یک عملیات پدافندی به شهادت رسید و آسمانی شد.

پیکر مطهر او را در کنار دیگر شهیدان خطة شهیدپرور خمین به خاک سپردند تا محلی برای رفت وآمد ملائک و زیارتگاهی برای اهل معرفت و عاشقان شهادت باشد. برادرش مصیب نیز در اسفند ماه ۱۳۶۵ در شلمچه در عملیات کربلای ۵ به شهادت رسید.  

فرازی از وصیت‌نامه شهید:

ای امت مسلمان، ای پویندگان راه اسلام، هرگز امام را تنها نگذارید. ای امت اسلام، ای ملت ایران، هرگز فریب منافقین و روشنفکران غرب زده را نخورید و روحانیت مبارز را حامی و پشتیبان باشید.

آرزوى من شناخت اسلام و شناساندن اسلام به جامعه‌ها و صدور انقلاب و شهادت در راه خدا و اسلام است. بار خدايا اين قطره خون نا چيز مرا در درياى جوشانت و جان نا قابل مرا در راه گسترش اسلام از اين حقير بپذير و اگر جان من آن ارزش را دارد كه براى اسلام فدا شود و اسلام پيش می‌رود و بارور می‌گردد و جهانگير می‌شود، خدايا صدها بار بلكه هزارها بار به من جان بده تا مبارزه كنم و در راه تو شهيد شوم. شهيدان زنده‌اند، الله اكبر، به حق پيوسته‌اند، الله اكبر. اى پدر و اى مادر مهربانم می‌دانم كه اگر كشته شوم داغى بزرگ بر دلتان گذاشته‌ام ولى اى مادر و اى پدر از شما می‌خواهم كه برايم اشك نريزيد و مانند پدران و مادران شهيدان به خاك و خون خفته، در بين آن‌ها سرتان را بالا بگيريد كه چون من جوانى را در راه اسلام پرورش داده و به سوى خدا سوق داده‌ايد، برادران وخواهران عزيزم می‌دانم كه شهادت مرا می‌پذيريد و قلبتان گواهى می‌دهد و اين خواست خداست و هيچ‌گونه ترديدى نيست و اميدوارم كه راهم را ادامه دهيد و محكم و استوار پشتيبان امام خمينى(قدس سره) و روحانيت و رزمندگان اسلام باشيد. بارى هر وقت براى من مجلس را برگزار می‌كنيد، تمام چراغ‌هاى مجلس را به عنوان شادى روشن نمایید، ديگر آن كه نماز را حتماً بخوانيد، چون كسي كه نماز نمی‌خواند، مسلمان به حساب نمی‌آيد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات