فضیله چار دیواری، فرمانده حوزه مقاومت کوثر گفت: به مناسبت هفته بسیج، نشست نهضت روشنگری با موضوع جهاد تبیین در کمب برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۷۲۴۰
|
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴

به گزارش خبرنگار بسیج از چابهار، فاطمه روان بزی، فرمانده حوزه سونا دشتی بعنوان سخنران برنامه بیان کرد: در این جهادی که وجود دارد، در این جنگ بی‌امانی که وجود دارد بین اسلام و کفر، بین حق و باطل، بین روایت دروغ و حقیقت -این جنگی است بین اینها- ما در کجای این جبهه قرار داریم و حضور داریم.

وی اظهار کرد: که ما به تبیین اثربخش نیاز داریم؛ همان‌گونه که در جهاد نظامی کسی که می‌خواهد جهاد کند باید محاسبه‌گرانه و با برنامه وارد شود، تبیین هم همین‌طور است. حرکت آتش‌ به‌ اختیار به این معنا نیست که حرکت ناپخته، خام و بدون محاسبه انجام گیرد، بلکه باید کار محاسبه‌شده و عقلانی باشد.

وی ادامه داد: عقلانیت، بستر مشترک برای همه این مفاهیم و همه تحرکاتی است که در انقلاب اسلامی انجام می‌شود؛ چون انقلاب اسلامی انقلاب عقلانی است.

بزی گفت: اگر کسی به گوشه‌ای از فعالیت‌های کشور، نظام و انقلاب نقد دارد، باید بداند که انقلاب، عقلانی است و می‌توان با آن گفت‌وگو کرد؛ همان‌گونه که در آغاز بیانیه «گام دوم» تأکیدشده انقلاب اسلامی باید بماند، اما اینکه چگونه بماند هم برایش مهم است؛ یعنی انقلاب اسلامی استمرار و تقویت خود را در بستر عقلانیت، مردم‌سالاری، منطق و پیشرفت‌گرایی تعریف می‌کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار